Gå til innhold

Når magefølelsen sier han er den rette, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. han ikke føler det samme. Hvordan komme seg videre? Etter 7 mnd innser jeg at det aldri blir oss, men det er jo et mareritt å komme seg videre. Magefølelsen min sier at han er mannen i mitt liv, jeg er stupforelska (og tenker vel ikke helt klart..), har virkelig ikke følt det sånn for noen før, alt føles helt riktig. Men han føler det ikke sånn. 

Noen andre som har opplevd dette? Fant dere noengang en ny? Følte han det samme? Eller er noen dømt til å aldri finne den rette, enten fordi den rette ikke vil ha en eller fordi man aldri opplever å bli forelsket? :(

Anonymkode: 7ea83...721

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada. Det gikk over, det er bare forelskelse du sliter litt med.

Anonymkode: a0f8d...b2d

Skrevet

Det går over. Du kommer deg videre. Og du vil etterhvert se tilbake på den korte tiden dere fikk sammen, med et smil. Tenk heller på hvor heldig du var som fikk noen få måneder med han, enn ingen i det hele tatt.

Anonymkode: da149...39a

Skrevet

Har hatt det sånn flere ganger når jeg har vært veldig forelska. Det har gått over. Du kan trøste deg med at om dette hadde vært mannen i ditt liv så hadde det vært gjensidig.

Anonymkode: 5502c...08b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går over. Du kommer deg videre. Og du vil etterhvert se tilbake på den korte tiden dere fikk sammen, med et smil. Tenk heller på hvor heldig du var som fikk noen få måneder med han, enn ingen i det hele tatt.

Anonymkode: da149...39a

Huff, akkurat nå skulle ønske jeg ikke visste han eksisterte :( føler jeg kommer til å få mange svake øyeblikk å kontakte han igjen, skulle ønske han kunne avslutte det en gang for alle så jeg ble tvunget til å komme meg videre

Anonymkode: 7ea83...721

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...