AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Jeg skal feire nyttårsaften sammen med 3 par i morgen. Jeg synes det er litt kjipt å være eneste single. Jeg synes jo det er hyggelig å bli invitert og at de ikke bare har en ren "parkveld". Men på slike dager så er ofte par mer oppslukt i hverandre. Og når klokken slår 00, så står jo alltid alle par å kliner og ønsker hverandre godt nyttår osv. Og da er det veldig kjedelig å bare stå der på sidelinjen.... Er det flere single som føler det er litt kjipt å kun være blant par? Anonymkode: b385e...2cd
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Jeg synes det er kjipt, men alternativet er jo mye verre. Jeg skal og feire nyttår med to par imorgen:( Jeg har absolutt ingen single venner, så jeg er alene med par uansett nesten. Anonymkode: 27709...757
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Har dere ingen andre single venner som kan inviteres? Jeg har ingenting imot å være sammen med ett par, men ville nok følt meg litt utenfor blant 2-3 par. Anonymkode: 7a36f...032
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 Ja jeg syns det er kjipt, ikke fordi jeg er singel, men fordi par er oppslukt i hverandre og ingen liker å være tredje hjulet på vogna generelt. Anonymkode: 8e8e8...904 2
altflyter Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Jeg er i akkurat samme situasjon som deg... eneste single... Men det er helt ok for min del så lenge de ikke prøver å spleise meg med en random fyr de "tilfeldigvis" inviterte som eneste andre single Skal på "parfest" jeg og, og håper at det blir gøy selv om jeg ærlig må innrømme det er litt stusselig av og til
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Nei, de er mennesker de også. Også er jeg glad for at jeg slipper krangling, uenigheter, frykten for at en person skal være utro mot meg, usikkerhet, ta hensyn osv. Anonymkode: 53d2f...ca8
Sandie Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 (endret) 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal feire nyttårsaften sammen med 3 par i morgen. Jeg synes det er litt kjipt å være eneste single. Jeg synes jo det er hyggelig å bli invitert og at de ikke bare har en ren "parkveld". Men på slike dager så er ofte par mer oppslukt i hverandre. Og når klokken slår 00, så står jo alltid alle par å kliner og ønsker hverandre godt nyttår osv. Og da er det veldig kjedelig å bare stå der på sidelinjen.... Er det flere single som føler det er litt kjipt å kun være blant par? Anonymkode: b385e...2cd Hvis det er gode venner av meg,så tenker jeg ikke så mye på det.Det kan også ha med å gjøre at jeg trives bra som singel,og at vennene mine ikke gjør noe stort nummer ut av at jeg ikke har kjæreste.Akkurat kl.00.00 når alle parene skal kysse,kan det være jeg føler meg litt på sidelinjen,men ikke noe trist. Å tilbringe nyttårsaften med jenter som hele tiden skal vise tydelig at de har kjæreste,ved å f.eks.råkline med han mens du er ved siden av,sitte klistret oppi kjæresten hele kvelden,bare prate om "oss" og "vi" og par-relaterte ting..Det hadde blitt noe annet,og da hadde jeg nok følt meg overflødig. Endret 31. desember 2015 av Sandie
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #9 Skrevet 31. desember 2015 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal feire nyttårsaften sammen med 3 par i morgen. Jeg synes det er litt kjipt å være eneste single. Jeg synes jo det er hyggelig å bli invitert og at de ikke bare har en ren "parkveld". Men på slike dager så er ofte par mer oppslukt i hverandre. Og når klokken slår 00, så står jo alltid alle par å kliner og ønsker hverandre godt nyttår osv. Og da er det veldig kjedelig å bare stå der på sidelinjen.... Er det flere single som føler det er litt kjipt å kun være blant par? Anonymkode: b385e...2cd Uff, jeg skjønner det er kjipt! Jeg feirer heldigvis sammen med en blanding av par og single, så jeg slipper det kleine tullet der. Anonymkode: 5553c...685
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå