Kipa Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 hvem anbefaler dere av Myrbråten eller Sønstrød i Drammen til fotografering av Lukas 9 måneder. Evt andre. Og kom gjerne med tips til selve bildene...
Polly Ester Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har ikke prøvd noen av de to du nevner, så jeg kan ikke si noe om dem. Jeg har - for mange år siden da jeg ennå gikk på ungdomsskolen - sett hvordan Knut Hoftun Knudsen er mot barn, helt fantastisk. Ei lita jente som aldri smilte i barnehagen, men bare gråt hver dag, fikk han til å smile. Så - da jeg skulle velge fotograf var det absolutt ikke vanskelig for meg å velge han. Tok ett-års-bilder av gromgutten for noen år siden. Og ble kjempefornøyd Tror kanskje han er litt dyrere, men det er absolutt verdt det, syns jeg... Men, som sagt, jeg har ikke noen å sammeligne med.
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 selv har jeg dårlig erfaring med han, HK, i fht barnehagebilder, Ingen av barna på avdelingen jeg jobber på smiler..ingen på noen småbarnsavd faktisk.. bare vi voksne. Mne kanskje han er god med babyer..
birgitte242 Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Ikke Myrbråthen i allefall! Han var utrolig sur og grinete. Hardhent og brå med 1-åringen. -Og bildene.. Jeg begynte nesten å gråte. Vi tok en serie på åtte bilder og ikke ett av dem var fine. Barnet mitt så tilbakestående ut, hadd tunga ut av munnen på alle bildene, smilte ikke, bleien stakk ut.. the list goes on and on..
Polly Ester Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 selv har jeg dårlig erfaring med han, HK, i fht barnehagebilder, Ingen av barna på avdelingen jeg jobber på smiler..ingen på noen småbarnsavd faktisk.. bare vi voksne. Mne kanskje han er god med babyer.. Kanskje han var flinkere før? Det er noen år siden jeg jobbet i den barnehagen - hadde arbeidspraksis da jeg gikk i 9.klasse... Og hun jenta som smilte mot alle odds der, var 3-4 år, så hun var ikke baby... Sønnen min var ett år og jeg er kjempefornøyd med de. Kan jo være at han har blitt gammel han KHK... Og så er han ikke helt billig heller har jeg hørt... Søstra mi var fornøyd med babybildene hun tok av datteren sin hos Sønstrød. Så det er nok forskjellige meninger ute og går, ja...
Kipa Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 7. oktober 2004 Hmm..vanskelig dette. Men Sønstrød var i hvertfall flink når vi tok nyfødt bildet på sykehuset..tror vi satser på han jeg.
Polly Ester Skrevet 8. oktober 2004 #7 Skrevet 8. oktober 2004 Er det Sønstrød som har tatt over for Viggo Heien, vet du noe om det?
bizzy Skrevet 8. oktober 2004 #8 Skrevet 8. oktober 2004 Anbefaler IKKE Myrbråten... Var der og tok bryllupsbilder og er ikke fornøyd, fikk lite..eller rettere sagt ingen, gjennomslag for våre ønsker Er heller ikke helt fornøyd med blidene, han tok ikke flere bilder enn et pr. positur Er vant til at andre fotografer jeg har vært hos tidligere tar flere på hvert sted slik at man har litt å velge i. Og av de 8 kopiene vi har bestillt til gaver, har vi klaget på 6 av grunnet dårlig arbeid I tillegg til at det hver gang har tatt måneder før vi har fått bildene vi har bestillt :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå