Gå til innhold

wallstickers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe wallstickers til å ha i stua, men vi leier en helt ny leilighet og husverten er veldig streng med at vi ikke får henge ting på veggen. Noen som vet om de er enkle å fjerne? Og uten å etterlate merker? Syns det blir så tomt og ukoselig når vi ikke får henge opp hyller osv..

Videoannonse
Annonse
Gjest økonomifrue
Skrevet

Vi hadde wallstickers på ene veggen på soverommet. Tok den vekk da vi skulle male rommet i en annen farge, ingen merker eller spor etter den.

Det er jo helt urealistisk at dere ikke får henge opp noe som helst da..

Skrevet

Takk for svar. Tror vi prøver, så får vi heller male hvis det blir merker... ja ikke sant.. har dristet meg til å henge opp et lite skilt med en tegnestift da :fnise:

Skrevet

Har hatt mye wallstickers og aldri blitt noe merke! :)

Hvis de ikke sitter ordentlig (hvis dere ikke har HELT slette vegger) så bruk litt lærertyggis (de grønne klistretingene) for å feste dem :) Venninna mi brukte lim (!) og ødela en vegg på den måten :fnise:

Skrevet (endret)

Vi har helt slette vegger :) gipsplater som er malt rett på. Kommer nok til å bestille meg noen. Er det bare til å dra rett av når man vil fjerne? :)

Hoho lim!? :skratte:huff må  ha vært litt av et styr

Endret av tørkestativ
Skrevet

Utleier har ikke lov å nekte dere å henge opp ting.. Dere må bare gjøre det fint igjen.

Men normal bruk og normal slitasje er lov. Kjenner jeg blir så irritert på utleiere som velger egne regler....

Men tilbake til wallstickers!! :)

Vi har også hatt det. Hadde haugevis på nymalt gisvegg på et barnerom. Ingen merker etter den! Men, igjen, dere har lov uavhengig...

Skrevet

Går det ann å spørre om dere kan sette opp en list øverst på veggen? Da kan dere ha spiker i den og henge bilder i fiskesnøre. I studentleilighetene på Gjøvik var det ikke lov å spikre i veggen, men var slik list og det funket fint.

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, tørkestativ skrev:

Jeg har lyst til å kjøpe wallstickers til å ha i stua, men vi leier en helt ny leilighet og husverten er veldig streng med at vi ikke får henge ting på veggen. Noen som vet om de er enkle å fjerne? Og uten å etterlate merker? Syns det blir så tomt og ukoselig når vi ikke får henge opp hyller osv..

Du får kjøpt selvklebende wallstickers hos Japan Photo (nettbutikken). Du kan velge et av deres motiv, eller få det laget ut fra eget fotografi :)

Anonymkode: b9d0b...8f6

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, tørkestativ skrev:

Her http://www.japanphoto.no/plakater-og-fotolerreter/selvklebende-plakat.html

Anonymkode: b9d0b...8f6

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

:) Får ikke bort siteringen, og klarer ikke å skrive utenfor siteringsboksen.... men svar til maplesirup:  vår husvert er meeget spesiell... vet akkurat hvordan han vil ha det..må diskutere med samboer om vi skal henge opp hyller, å heller fikse det hvis vi flytter. Er nemlig han som må ta seg av det isåfall:fnise:

Skrevet

Melatonin: takk for tips. Hadde sikkert vært fint, men ikke helt min stil tror jeg:blomst:finnes jo mange muligheter. Må bare være litt kreativ (og jeg finnes ikke kreativ hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...