AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Skal på en liten date til lørdag, hvor jeg skal møte en via nettet. Har møtt noen jenter via nettet før, men har som regel gått "gærnt" på grunn av det blir kleint, at jeg prater for mye osv. Feilen jeg ofte gjør, er at jeg ofte begynner å skravle for mye, siden jeg er veldig lite fan a "pinlig stillhet". Da kan dette fører til at jeg sier mye svada, og bare prater for å si noe.Kan også ha en sammenheng med at de jeg har møtt har kanskje vært litt for sjenerte og dårlige til å ta intiativet til å prate. Jeg vet at kvinner elsker å prate og bli lyttet til, så hvordan skal jeg unngå å havne i denne "fellen" igjen, hvor det er jeg som ender opp å prate mest? Hilsen mann i 30 årene. Anonymkode: 165e5...00d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Personlig er jeg avhengig av at mannen prater mest, fordi jeg selv ikke er så åpen av meg, men så merker man også stor forskjell på en som prater naturlig , og samtidig lar det være rom for at den andre kan skyte inn ting + stillhet som er behagelig - og en som prater masse fordi han er nervøs og egentlig bare prater slitsomt tull. Stillhet er ikke pinlig, jeg syns det er behagelig, og det at man ikke absolutt hele tiden må snakke viser også for meg at man er komfortable med hverandre. Det er viktigere å stille spørsmål, enn å prate om uviktige og febrilske ting. Blir du nervøs, så fortell heller en morsom historie fra når du for eksempel har reist et sted, og spør deretter om hun selv har reist noen minnerike steder. Spør om hun liker å så på ski/spille tennis/ting du liker eller har lyst til å prøve, og følg opp med at du selv liker godt å stå på ski for naturen er jo så flott på vinterstid men at du ikke gjør det altfor ofte siden du har en tendens til å fryse av deg tærne, også ler dere litt av det siden begge nok kan relatere til det for eksempel. Det skal ikke bli et intervju, men spørsmål og invitasjon til svar og deltakelse rundt naturlige temaer dere snakker om. Og det skal ihvertfall ikke bli en date hvor daten prater høl i hodet på den andre, slapp heller av, og vis henne at du er trygg med situasjonen, selvom du blir nødt til å fake det hilsen kvinne 29 Anonymkode: 98dbe...67c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå