Gå til innhold

Hjelp til å finne en bok!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger hjelp til å finne en bok! Den heter Angrep i Skjærgården og er skrevet av Jon Rustung Hegland. Så vidt jeg finner er den ikke mulig å få kjøpt noe sted! Noen som har noen ideer? Jeg kan gjerne kjøpe brukt! Hadde vært av stor sentimental verdi for min familie å finne boken da min bestefar er omtalt.

Håper på svar!

Anonymkode: ae4db...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lån den på et bibliotek og lat som om du mister den. Da kan du betale et gebyr og beholde boka.

Anonymkode: 711d4...78a

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lån den på et bibliotek og lat som om du mister den. Da kan du betale et gebyr og beholde boka.

Hehe *kremt* Ikke verdens værste ide! Men, da vil jeg sannsynligvis bli utestengt? :P Vet ikke om jeg hadde klart det! *snillpikesyndrom*

Skrevet

Hei

Boken ligger her som E-bok : www.nb.no og kan lastes ned.

en annonse på finn er jo ett godt forsøk.

Pappilon

Anonymkode: aeb5d...b42

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe *kremt* Ikke verdens værste ide! Men, da vil jeg sannsynligvis bli utestengt? :P Vet ikke om jeg hadde klart det! *snillpikesyndrom*

Utestengt? Det høres litt voldsomt ut, med mindre man "mister" bøker hele tiden. Ekte uhell skjer tross alt det også :P 

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer jo støtt og stadig at folk mister bøker de har lånt, så kjør på du. Om du virkelig vil ha boka er det kanskje enkleste måten å gjøre det på. Husk at biblioteker kan sende bøker til hverandre, så om de ikke har den ved din lokale filial kan noen andre sende den til dem.

• Liker 2
Skrevet

Har funnet e-boka, men vil helst ha den i hardback :) Takk for alle tips! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i bokhandel og kan sjekke på jobb om det er noe som kan bestilles eller om det er noe som ikke kan fås tak i lengre. Skal ikke på jobb før neste helg da.. 

Jeg ville forhørt meg hos bruktbokhandlere. Ring rundt i hele landet og spør :) 

Anonymkode: 65d3d...d0b

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Antikvariat.net er en nettside hvor mange brukthandlere og antikvariater legger ut bla. Bøker. Så slipper man spørre rundt😊

Gjest Herr Heftig
Skrevet
Den 12/30/2015 at 15.29, AnonymBruker skrev:

Den 12/30/2015 at 15.50, Raindrops skrev:

Utestengt? Det høres litt voldsomt ut, med mindre man "mister" bøker hele tiden. Ekte uhell skjer tross alt det også :P 

Den 12/30/2015 at 15.57, AnonymBruker skrev:

Det skjer jo støtt og stadig at folk mister bøker de har lånt, så kjør på du. Om du virkelig vil ha boka er det kanskje enkleste måten å gjøre det på. Husk at biblioteker kan sende bøker til hverandre, så om de ikke har den ved din lokale filial kan noen andre sende den til dem.

:scorpis:Fy. dette er egoistisk og uetisk.

Gjest Raindrops
Skrevet
4 minutter siden, Herr Heftig skrev:

:scorpis:Fy. dette er egoistisk og uetisk.

Jeg har ikke oppfordret TS til noe som helst, så klapp igjen.

Skrevet

Ser du allerede har fått tips om antikvariater, det er nok den beste muligheten. Har du kontaktet forlaget? Ville ikke tro de har boken, men kan jo alltids hende de har noen tips likevel.. Et tredje alternativ er jo å ta kontakt med noen av bibliotekene som har den, og høre om de på ett eller annet vis kan varsle deg når/om de har tenkt til å kvitte seg med den. De færreste bibliotekbøker har "evig liv" i hyllene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...