vinterbrud 010203 Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Jeg fant en nydelig kjole i dag. Merket var visstnok Romantica. Hadde tenkt og se på internett om jeg fant hjemmesiden, men er Romantica et merke under St Patrick, Sincerity eller et annet større merke?
Gjest svenskbrud Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Kan det vara detta märket?? http://www.romanticaofdevon.co.uk/
scorpion73 Skrevet 13. juli 2002 #3 Skrevet 13. juli 2002 Mener å huske at romantica er et eget merke, og hører til den linken du har over her.
vinterbrud 010203 Skrevet 13. juli 2002 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2002 Takk! Det var nok den adressen, så nå er det bare å lette etter den jeg prøvde
Gjest svenskbrud-ej inloggad Skrevet 13. juli 2002 #5 Skrevet 13. juli 2002 Vore kul att få se en bild på "din" klänning, om du hittar den!
Gjest nelena Skrevet 13. juli 2002 #7 Skrevet 13. juli 2002 Mange nydelige kjoler av Romantica. Selv skal jeg ha en kjole av Romantica som heter Nevada. Mens jeg trålet i blader etter kjole var jeg nesten sikker på at det kom til å bli en St. Patric-kjole. Veldig elegante kjoler. Så fikk jeg prøve en Sposa-kjole og det ble nesten den. Men på neste besøk i butikken, da jeg virkelig skulle bestemme meg, hadde de fått inn Nevada'en, med akkurat den 'kappe-løsningen' som jeg har vært så begeistret for. Selvsagt måtte den prøves - og den satt som et skudd! Fikk en fin midje. Mamma holdt på å falle av stolen - med tårer i øynene. Må bare si at hadde jeg kun sett kjolen i et blad, så hadde det nok ikke blitt den. Det blir noe helt annet å prøve. Butikkeierens ord var sanne: det blir aldri den kjolen man har sett seg ut først. For man skal huske at bruden skal fremheves i kjolen. Kjolen skal ikke ta glansen fra bruden. Spent - kun tre uker igjen.
vinterbrud 010203 Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #8 Skrevet 14. juli 2002 Jeg får nok ikke lagt ut bilde av den her, for den var ikke lagt ut på siden til Romantica. Det var kun 24 kjoler av 300 som lå på siden! Men jeg gir meg ikke! :blunke:
Kaia Skrevet 14. juli 2002 #9 Skrevet 14. juli 2002 Hvordan ser den ut? Jeg har også en Romanticakjole som ikke er avbildet på hjemmesiden. Har prøvd å leite men finner den ikke noe sted. Klem Kaia
vinterbrud 010203 Skrevet 14. juli 2002 Forfatter #10 Skrevet 14. juli 2002 Kaia: kjolen er hel med tykke stropper. Foran er den ganske enkel. Med kun enkel brodering øverst på bysten. Kjolen er formsydd og går inn i livet før den går godt ut igjen nederst. Kjolen har en litt spesiell rygg hvor det midt på ryggen er en knapp alene. Litt under og videre nedover på hele kjolen er det tett i tett med slike små knapper. Dessuten er det broderier bak på kjolen og på slepet. Slepet er ganske langt. Uff, ganske dårlig forklart, men hvis det er den samme kjolen kan det vel hende du forstår denne forklaringen . Har du kjøpt/ leid?
Kaia Skrevet 14. juli 2002 #11 Skrevet 14. juli 2002 Hei Vinterbrud! Har kjøpt kjole. Ut fra det du beskriver høres ikke det ut som akkurat samme kjolen, men at den er ganske lik. Kjolen har empireform (tor det er det det heter, går ut under bysten) Min har også tykke stropper over skuldrene og har hjerteutrigning foran. Bak på ryggen er det en liten åpnig (ruterform) som er kneppet igjen med en knapp. Under denne åpningen er det mange små knapper, men de følger ikke helt ut på slepet. (tror de stopper ca ved korsryggen) Slepet er for øvrig langt. Kjolen er pyntet med små blomster av små runde og flate perler foran på overdelen og nedover langs slepet. (Ivory farge). Huff! er visst ikke ikke så flink å forklare jeg heller. Gi lyd fra deg hvis du kjenner den igjen.. Så du forresten kjolen i en butikk eller? Klem
vinterbrud 010203 Skrevet 15. juli 2002 Forfatter #12 Skrevet 15. juli 2002 Kaia Kaia! Det er den kjolen! Jeg prøvde den i Karlstad i Sverige på fredag medregnet kurs i NOK vil kjolen koste meg 5900,- å kjøpe, og det er vel ganske allright pris!? Måtte sjekke en gang til på bildet hvor jeg har på meg kjolen og da så jeg at knappene stoppet ved korsryggen. Hvor har du kjøpt den?
Kaia Skrevet 15. juli 2002 #13 Skrevet 15. juli 2002 Åhh! Sant den er nydelig!! Kjøpte den i Bergen.Betalte 6.600. Tror den er litt dyrere nå, for jeg vet om en som har kjøpt den samme tror jeg.. Prøvde kun den kjolen og den var bare helt perfekt...Har prøvd langt slør med små krystaller i til... Kjolen heter forresten Romantica Virginia.. Så spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå