Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 1 år og 209 dager til X-Men 3 kommer.

MEN! Det er jo litt skuffende at det ikke er Bryan Singer som skal lage denne filmen da. (Han skal regissere den nye Superman-filmen)

Ryktene sier at det er Simon Kinberg som skal lage X-Men 3 (han gjorde bl a noen endringer i Elektra og Fantastic Four) så filmen kan jo bli bra likevel. :wink:

Det som er kjipt er at det er mulig de blir nødt til å bytte ut noen av skuespillerne. Noen av de som har spilt tidligere er ikke så hypp på å fortsette når det ikke er Singer som skal lage filmen. :-?

Man får bare håpe at Hugh Jackman fortsetter som Wolverine... ellers er hele filmen spolert for min del. :-?

Andre enn meg som ser frem til filmen?

Håper også at Dark Phoenix dukker opp i 3'ern, noe som er sannsynlig siden Jean Grey "forsvant" ned i dypet i forrige film. 8)

Colossus dukker iallefall opp. 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke bekymre deg, Jackman skal være med, og Colossus skal også være med, spillt av en fyr som heter Daniel Cudmore.

Du kan jo bare sjekke imdb selv, her er linken til X-men 3.

Håper bare de ikke har tenkt å bytte ut Rogue, Anna Paquin er så flink!

Bare vær obs på at disclaimeren til imdb:

Since this project is categorized as being in production, the data is subject to change or could be removed completely.

Gleder meg til neste x-men! Men akk, så leeeeeenge til!

Skrevet

Regna med at Jackman kom til å fortsette som Wolverine ja. :wink:

Er også glad for at James Marsden fortsetter som Cyclops.

Håper vel egentlig de beholder de fleste... dvs jeg håper de fleste fortsetter selv om Singer ikke er med lenger.

En annen ting jeg skulle ønske var at de vil få inn originalhistorien om Nightcrawler og Mystique, men det tviler jeg kommer til å skje. Men det er lov å håpe....

The Beast kommer vel også med i 3'ern.

Skulle vel kanskje bare mangle, sånne hint man fikk i den første filmen. 8)

Tror de to foregående filmene er de filmene jeg har sett flest ganger.

Er det flere som leser tegneserien foressten?

(og hvilken tegnerserie leser du av alle de forskjellige?)

Skrevet

Leser mest Pondus.

Har lest "alt" av T&T og Larson, så da blir det mest bare Pondus, for der tegnes det jo fortsatt nye striper.

:)

Ojsann, glemte noe her, har også noen x-men tegneserier, men de fallt aldri helt i smak. Tror jeg nøyer meg med filmene. :wink:

Skrevet

jeg kan nesten ikke vente til x-man 3 kommer ut!

er stor fan av de x-man!skam bra film!elsker slike filmer!

Skrevet
Regna med at Jackman kom til å fortsette som Wolverine ja. :wink:
Noe annet ville vært helligbrøde!

Er det flere som leser tegneserien foressten?

(og hvilken tegnerserie leser du av alle de forskjellige?)

Begynte å lese X-men (New X-men er det vel)igjen for kort tid siden. Det var hårda bud å komme inn i historien igjen, for der hadde det skjedd litt av hvert, gitt. Prøver å oppdatere meg på nett når jeg faller helt av lasset. Også leser jeg Spider-Man, da.
Skrevet

Jeg leser Essential X-men. Altså den originale tegneserien.

Avalon har noen veldig fine bøker, der originalhistorien er samlet. I en bok er det 24 "tegneseriehefter".

*snille snille Avalon*

En kompis av meg har også Wolverine-tegneserien så jeg leser litt når jeg er hjemme hos han.

Også har han Marvel-bøkene... altså 9 bøker der alle karakterene til Marvel er presentert... inkl hvilke krefter de har og bakgrunnshistorie, slekt, virkelig navn, "superheltnavn", alder, hvor høye de er, hvor tunge de er osv osv...

Rene bibelen for meg de bøkene. 8)

Skrevet

*misunnelig* Hva koster de Avalon-bøkene, da? Bestiller du på nett?

Skrevet

Nei, jeg kjøper dem i butikken på Paleét i Oslo. :wink:

Er så greit å bo sentralt vettu.

Bøkene koster ca 150,- stk. En veldig overkommelig pris spør du meg... problemet er jo bare at når man kommer til Avalon så kommer man seg pokker ikke ut igjen før man har sikla ned halve butikken, og kjøpt det som ikke er fullt av sikkel. :roll: 8) :wink:

Skrevet

Hm, det ble nok litt for lang reisevei for meg.. :ler:

Skrevet

Kan bestille på nett også.

www.avalon.no

Du finner det under tegneserier -> engelske tegnerserier -> X-Men/Wolverine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...