Gå til innhold

Honeymoon!

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer vel alt an på hva dere liker og interesserer dere for?

Jeg ville ikke dratt på bryllupsreise for å ligge på en strand i tre uker, mens det er toppen av lykke for andre.

Kan du ikke fortelle litt mer om deres preferanser, så er det lettere å svare.

Altså - ryggsekk eller koffert, storby, skog eller strand, kultur, natur eller ukultur - ett reisemål eller en rundtur, på ski over Grønland eller på illegale substanser gjennom Ibizas natteliv??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, på oppfordring frå Lyna kjem her litt meir info om oss.

Me er av det rolege slaget som ikkje likar dei villaste festane, men helst vil ha det roleg og privat.

Me har lyst til å dra avgarde til ein stad der ein både kan ligga på stranda eit par dagar, men er for rastlause til å ligga der ei heil veka. Må vera rom for litt oppleving, men orkar ikkje å stressa rundt for å sjå mest mogleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Da vil jeg anbefale Namibia og Sør-Afrika!

Cape Town for storbyferien med shopping og strandliv, og Namibia for safari (Etosha nasjonalpark) og opplevelse av afrikansk kultur, ganske uberørt av turisme.

Jeg ville anbefalt å reise rundt mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vil anbefale Afrika! Badeferie og safari er en uslåelig kombinasjon :)

Jeg har vært i Kenya (Mombasa og Masai Mara). Helt fantastisk - dyrene, fargene, roen....åååååå! Vi hadde kun 3 dagers safari - den kunne gjerne vart lenger. Å våkne opp tidlig om morgenen midt ute på savannen, reise ut for å se på DET dyrelivet - helt utrolig :hoppe:

Se "Mitt Afrika" og drøm deg bort på forhånd!

Dere får garantert et minne for livet, og det er jo det en bryllupsreise skal være! :hjerte::hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Har ikke vært i noen av landene du spør etter, men var i Singapore/Vietnam/Kambodsja for noen år tilbake, og det anbefales i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestekimmi

høres ut som du vil stortrives på en av ABC øyene i sør america. selv drar vi tre uker til aruba over nyttår. der finner du trolig hva du ser etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...