Gå til innhold

Hvor mye selfies er ok? poste bilder når man liker noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er av de som vanligvis poster en 5-6 bilder i året på profilen min. Men merker at etter jeg ble forelsket i sommer har jeg postet en del (ikke duckface) , vet ikke om dette er turnoff eller ok?!  

Nå blir det som oftest et bilde i uka eller annenhver uke. Jeg får mange kommentarer og likes, men bryr meg bare om likesene fra han jeg liker! 

Føler at det kanskje skriker oppmerksomhet, men er annenhver uke så ofte?  Andre poster bilder hver dag ser jeg. Uvant for meg. Hva tenker dere menn om dette?  Og kan det virke truende for gutten når han ser at mange andre også liker bildene mine og støte han vekk eller vil han syns det er stas at mange liker meg når han vet at jeg kun liker han?  

Er det flere som kjenner seg igjen at man blir mer interessert i å vise seg frem (ikke seksuelt provoserende men søte hyggelige bilder)  når man er forelsket for at den andre skal se en fra fine sider og gi en respons på det og like en mere? :)

Anonymkode: 2998f...f08

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ps jeg har mere selfies enn bilder med andre, vil det fremstå meg som venneløs? 

Skrevet

Jeg gjør det også.Det er kun likes fra han jeg liker som betyr noe.Men nå har jeg fjernet profilbildet slik at det er blankt der.Bare for at han skal se at jeg ikke er overfladisk og oppmerksomhetshore.Tror han liker det.

Anonymkode: 976ef...486

Skrevet

Jeg sender heller bilder direkte til han jeg liker, som natta/god morgen meldinger osv. Han liker det, og sender noen tilbake her og der også. 

Anonymkode: 4ba96...c03

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender heller bilder direkte til han jeg liker, som natta/god morgen meldinger osv. Han liker det, og sender noen tilbake her og der også. 

Gir det ikke mer inntrykk av "slutty"/oppmerksomhetsbehov å sende direkte? (Til tross for at man ikke sender slutty bilder? )
Jeg tenker at da vil han tenke at siden jeg sender han bilder direkte, så tidlig, at dette er noe jeg gjør med alle jeg flørter med/liker?
Jeg har sendt han bilde en gang og spurte om et i retur, men han ville ikke sende i retur. Vi er voksne og bruker ikke apper som snapchat eller lignende heller, så føler det blir unaturlig å sende på mms..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke hva som skal være slutty med noen selfies? Og at man liker litt oppmerksomhet er jo en ærlig sak, jeg gjør det mest fordi han setter så stor pris på det. 

Vet ikke hva du regner som voksen, men vi er i slutten av tredveåra, og bruker FB-messenger og noe snap til kommunikasjon, sms føler jeg fungerer dårlig som chat-medium. 

Gjest eksiltronder
Skrevet

Jeg synes det er turnoff med selfies, og legger merke til folk som bare legger ut selfies og lite annet - i negativ forstand. Fortell heller om livet ditt og hva du driver på med, så får dere kanskje heller noe å snakke om, fremfor å bare ville huke ham inn på bilder av deg selv? :)

Skrevet

Syns det er lurt å gjøre hva man vil. Hvis du fremstår som oppmerksomhetssyk pga. alle selfiene dine, er det nok nettopp det du er, noe som ikke er verdens undergang. Det viktigste er å være seg selv.

Er ikke rart så mange forhold går i vasken "nå til dags" når alle skal late som de er noe(n) de ikke er i begynnelsen av forholdet. 

Gjest Helicase
Skrevet

Tenker meg at du sikkert ikke er så gammel mtp ordbruk. Men legg ut/ send bilder som du vil du, ikke tenk på hva andre mener :) hvis han liker deg også så legger han nok absolutt merke til deg ;) da kan du jo gjerne være litt mer direkte, vis en interesse i hans hverdag, gjerne hva han driver med på fritiden, noen bøker han liker eller lignende :) 

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Mange selfies på facebook, og nye profilbilder i hytt og pine, er veldig turn-off. Har noen kvinner i vennelista mi som holder på sånn, og hver gang tenker jeg at det egentlig er ganske synd i dem, som har så lite annet å oppta sinnet sitt med. De er også uten untak kjedelige, mindre intelligente personer. De mer oppegående kvinnene holder ikke på sånn. De poster kanskje et bilde i ny og ne, og gjerne noe som inneholder noe litt mer interessant for almenheten enn bare: "Se på meg, så pen jeg syns jeg er!" Men nå virker det jo ikke som at dette er noe du (TS) gjør til vanlig da, så du er sikkert helt ok.

Endret av Franke Ann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...