AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hva kan dette være? Begynner å bli rimelig lei. Jeg har ikke tatt telefonen, men i ubesvart loggen står det "Italia" under nummeret. Har blokkert de til nå 3-4 forskjellige numrene som har ringt meg. Noen idé? Postet også i gruppen for elektronikk, men passet kanskje bedre her? Anonymkode: e915b...342
Dodge Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 (endret) Det er sannsynlegvis svindel, for eksempel Microsoft svindelen. Eller kanskje telefonsalgsvindel. Kanskje kjenner du noen som bor i Italia? Har du en store andel aksjer i eit stort italiensk selskap? Du kar ikkje bestilt en italiensk sportsbil, superbil, hyperbil, anleggsmaskin, traktor lastebil, bil... Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani? Endret 30. desember 2015 av Dodge
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Forsøk på svindel. Bare å fortsette å blokkere nummer og la være å ta telefonen. Anonymkode: de3b5...df7 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Forsøk på svindel. Bare å fortsette å blokkere nummer og la være å ta telefonen. Anonymkode: de3b5...df7 hvem gjør sånt? å ringe noen for å svindle dem? Anonymkode: d0e97...aaa
Minya Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 14 timer siden, AnonymBruker skrev: hvem gjør sånt? å ringe noen for å svindle dem? Anonymkode: d0e97...aaa Jævlig mange idioter, virker det som. Det er ihvertfall plenty historier både på internett, i aviser og magasiner hvor folk har gjort sitt for å prøve å irritere svindlerne grønne.- En familie jeg vet om hadde The Hobbit liggende ved telefonen og hadde praktisk talt konkurranse om hvem som klarte å holde svindleren på linja lengst ved høytlesing.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Jeg jobber innen telekom ,i kundeservice og får daglige henvendelser der folk blir ringt fra hele verden. Så lenge man ikke ringer opp(noe som ofte er målet deres) eller trykker eks.1,2,3 etc. Når man hat svart blir man ikke trukket for penger, men det er så klart svært irriterende. Jeg hadde en kunde som ble ringt 20 ganger til dagen fra forskjellig nummer og han måtte bytte tlf nummer. Anonymkode: 6f71a...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå