AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hva kan dette være? Begynner å bli rimelig lei. Jeg har ikke tatt telefonen, men i ubesvart loggen står det "Italia" under nummeret. Har blokkert de til nå 3-4 forskjellige numrene som har ringt meg. Noen idé? Anonymkode: 55208...5e9
Anim92 Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Hos meg står det Argentina. Ringer fire ganger daglig. Rimelig irriterende! Spesielt siden jeg kjenner noen derfra, og det er hel utenkelelig at de skulle ringe men jeg blir nysgjerrig selv om jeg vet at det meest sannsynlig bare er svindel, hehe
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Et øyeblikk siden, Anim92 skrev: Hos meg står det Argentina. Ringer fire ganger daglig. Rimelig irriterende! Spesielt siden jeg kjenner noen derfra, og det er hel utenkelelig at de skulle ringe men jeg blir nysgjerrig selv om jeg vet at det meest sannsynlig bare er svindel, hehe Jøss! Ja, har tenkt svindel, men tror du det er sånn snakke-svindel eller kortet-ditt-belastes-om-du-svarer svindel? Haha! Anonymkode: 55208...5e9
Anim92 Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 Tipper det er sånn at telefonregninga di blir belasta.. Nei jeg aner ikke altså, aldri svart på sånt før, bare lest om i aviser..
Duckie Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Prøvd å google nr? Jeg har fått oppringninger fra Argentina i det siste, er de klassiske Microsoft svindlerne (du har fått virus, vi kan fikse blabla). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå