Gå til innhold

Noe du ikke visste?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hadde vært et bra iniativ, men det er ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)
13 minutter siden, cheshirecat skrev:

Trodde det var trivelige Trøndelag jeg..? Men med nærmere ettertanke går de jo ikke i baris på resturant der.. De har jo skinnvest på.

Skinnvest er classy i forhold til det som går for seg i Buskerud. Jeg har en filleonkel derfra som jeg knapt noen gang har sett i noe annet enn baris. Kun en eneste gang har jeg sett ham i en såkalt "wife-beater", og det var i dattera sitt bryllup - og da kun i kirken, så var det rett i barisen igjen. Men det virker ikke som at folk derfra reagerer på det i det hele tatt, så da gjør ikke vi det heller.

Endret av Franke Ann
Gjest cheshirecat
Skrevet
1 minutt siden, Franke Ann skrev:

Skinnvest er classy i forhold til det som går for seg i Buskerud. Jeg har en filleonkel derfra som jeg knapt noen gang har sett i noe annet enn baris. Kun en eneste gang har jeg sett ham i en så kalt "wife-beater", og det var i dattera sitt bryllup - og da kun i kirken, så var det rett i barisen igjen. Men det virker ikke som at folk derfra reagerer på det i det hele tatt, så da gjør ikke vi det heller.

Egentlig høres det ganske digg ut med en kultur hvor mannfolka sprader rundt halvnaken hele tida.. Kanskje jeg bør ta en liten svipptur til Buskerud...? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...