Christy Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har lenge brukt Tigi sin voulum shampoo, men ser nå at den ikke er så bra for mitt tørre og slitte hår (pga farging) Tørker ut håret på en måte.. Har sett flere som sverger til Kerastase shampoo her. Er det Bain de Force? Jeg prøver å spare til langt hår, men det går sakte.. Har som sagt tørt hår, litt tynt , Halvlangthår. Noen som tror denne vil passe til min hårtype? Evt. balsam? Vurderte Redken headstrong, men er redd for at den kansje tørker ut litt..Jeg bruker Redken all soft hårkur som vel er en fuktighetskur? Tenkte å prøve Anti snap i tilegg. Dette burde vel holde? Noen som vet? Please svar, er lei av dårlige hårdager!!
Gjest Ethereal Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg elsker Bain de Force, men hvis ikke håret ditt er så veldig slitt, kan det kanskje klappe sammen. Den gjør i hvertfall håret veldig mykt. Da jeg hadde lengde på håret, gjorde jeg det slik: brukte en pleiende shampo 2-3 dager, og så en dag med en volumshampo. Det funket for meg; håret ble ikke så flatt, men heller ikke så tørt pga volumshampoen. (Hold deg unna Extra Body shampo&balsam fra Paul Mitchell, de gir stålullhår).
Christy Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2004 Takk Ethereal :-) Da bestiller jeg Bain de force og ciment anti-usure..
Gjest Ethereal Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Husk at det er veldig lite å spare på å bestille Kerastase på LF, bare noen tiere hvis du tar med portoen (av og til bestiller jeg allikevel, fordi jeg er for lat til å gå innom en frisør).
Gjest Anonymous Skrevet 8. oktober 2004 #5 Skrevet 8. oktober 2004 Flere frisører har anbefalt meg Bain de force fra Kerastace. Jeg bruker Ciment-... balsamen og er veldig fornøyd, men jeg foretrekker andre hampoer. Håret mitt (som er langt og stripet) får fin glans av Bain de force, men jeg følte at det ga håret mitt mer enn jege egtmlig trengte, dermed ble det mer flatt og føltes raskere fett. Jeg har nå gått over til å bruke den gule serien (Nutritive) fra Kerastace. Jeg synes ikke shampoen lukter like godt som Bain de force, men kjæresten min kommenterte her en dag at håret mitt luktet veldig godt. (Noe han aldri har gjort før..) Jeg prøvde nr 1 først, håret mitt ble "luftig", men den ga ikke nok fuktighet. Derfor har jeg gått over til nr 2, og er ganske fornøyd nå. (Jeg har tjukt hår, og har aldri vurdert eller følt behov for å bruke volumshampo.) Moren min er veldig fornøyd med nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå