Gå til innhold

Lite venner = turn off!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har det sånn som meg?

Føles som jeg er veldig ego når jeg tenker sånn. Men jeg blir bare rett og slett uinteressert med en gang jeg får vite at en mann har lite venner. Om så det handler om at han har mistet kontakten med dem eller at han har flytta på ny plass...uansett grunn. Jeg føler det blir så turn off at jeg slutter å være interessert nesten umiddelbart. 

Vet ikke om jeg ser på det som lite mandig eller hva det er. Flere som tenker set samme?

Anonymkode: 9b244...1de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite venner? Få venner, mener du? Du er ekstremt merkelig.. Men hver sin smak assa.

Anonymkode: faed0...82d

• Liker 17
Skrevet

Dette må jeg si er blandt de mest overfladiske og idiotiske turnoffene jeg har lest om her på forumet. 

• Liker 13
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Bedre og ha 1 eller 2 gode venner en 100 bekjente.

Skrevet

Hvis det er ingen ville jeg kanskje blitt litt bekymret for at han ville blitt avhengig av å ha et sosialt liv via meg. Men om det hadde vært en god venn, evt et par gode venner ville jeg ikke stusset. Måtte nok litt flere faktorer til før det hadde vært turnoff. For eksempel ingen venner, bor hjemme hos mor....

Anonymkode: c3411...ac3

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føles som jeg er veldig ego når jeg tenker sånn. Men jeg blir bare rett og slett uinteressert med en gang jeg får vite at en mann har lite venner. Om så det handler om at han har mistet kontakten med dem eller at han har flytta på ny plass...uansett grunn. Jeg føler det blir så turn off at jeg slutter å være interessert nesten umiddelbart. 

Vet ikke om jeg ser på det som lite mandig eller hva det er. Flere som tenker set samme?

:hakeslepp: :scorpis:

Sier som en over her - bedre å ha 1-2 gode venner enn 100 bekjente

• Liker 3
Skrevet

Jeg bryr meg ikke så mye om det,hvis jeg liker han ellers.Tenker det er bedre at han har få og gode venner,enn at han har en haug med bekjente som han ikke har noe ekte relasjon til.

• Liker 1
Skrevet

Med tanke på at jeg selv foretrekker få, men gode venner bryr jeg meg veldig lite om hvor mange han har.

• Liker 1
Skrevet

Et totalt fraværende sosialt liv er avtennende, ikke få venner.

• Liker 3
Skrevet

Nei :) at han har få venner gjør meg ingenting. 

• Liker 1
Skrevet

Vet det er stygt av meg men greier ikke styre den følelsen der :(

nå er det heller ikke få venner som er "problemet" men de er så og si ikke-eksisterende. Slik at han er sikkert avhengig av en evt kjæreste for å ha et sosialt liv. Ikke har han god kontakt med familien sin heller.... 

TS 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer.

Skrevet

Jeg er syk og orker sjeldent bli med på ting venner gjør, har derfor mistet mange venner, og er mest alene for meg selv hjemme.
Noen ganger lyver jeg å sier til gutter at jeg ikke kan treffes fordi jeg skal være med venner, selvom jeg ikke har noen.
Og når jeg er for syk til å treffe han sier jeg også at jeg er opptatt med venner.
Skulle ønske jeg bare kunne bli likt selvom jeg ikke er så sosial. For det står ikke på at jeg ikke er en kul nok person, men at jeg ikke har noe overskudd til å ha så mange venner og være så mye aktiv og sosial.... Det er vondt å lyve også, og menn jeg har vært med stusser nok litt på at de aldri får møte disse vennene mine, og at telefonen aldri ringer når vi er sammen... :(

Anonymkode: c404d...186

• Liker 1
Skrevet

For meg er det ikke negativt om han har få/ikke har noen venner. Det kan jo være ulike grunner til det.

Anonymkode: 83781...30a

• Liker 2
Skrevet

Like artig hver gang man leser om kjendiser som har invitert 750 av sine nærmeste venner i bryllupet.

Anonymkode: e90d5...561

• Liker 1
Skrevet

Min mann har få venner, men det er fordi han jobber så mye. Han har gode kollegaer som han jobber lange dager med, og da frister det ikke for ham å ha et aktivt sosialt liv ved siden av. Ikke alle orker å henge med andre døgnet rundt. Og det er bra for min del, for det betyr at han bruker fritiden sin på MEG😊

Anonymkode: 292f2...a3e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...