AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Heisann! Jeg og ei vennine vurderer å dra ut i Oslo på nyttårsaften, men jeg har hørt at mye er stengt og at det er ganske dødt. Er det noen bra steder dere vet om i år som har åpent? Anonymkode: 79a51...1e2
Gjest Holititten Skrevet 31. desember 2015 #2 Skrevet 31. desember 2015 I mine øyne er de som reiser på byen på nyttårsaften ikke akkurat de jeg vil feire nyttårsaften med.. Om du skjønner hva jeg mener? De som virkelig koser seg og ikke er på en fyllekuling reiser vanligvis ikke på byen.
Kontormus Skrevet 31. desember 2015 #3 Skrevet 31. desember 2015 Det er mange på byen i Oslo på nyttårsaften, og de fleste steder er åpne. Er helt ok. Men å få taxi hjem kan være utfordrende, og i natt er det spådd regn og sludd.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #4 Skrevet 31. desember 2015 6 minutter siden, Holititten skrev: I mine øyne er de som reiser på byen på nyttårsaften ikke akkurat de jeg vil feire nyttårsaften med.. Om du skjønner hva jeg mener? De som virkelig koser seg og ikke er på en fyllekuling reiser vanligvis ikke på byen. Var det nødvendig å si? Anonymkode: d4fd6...ef5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå