Gå til innhold

Er han ikke interessert lengre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en fra Tinder i begynnelsen av desember, vi hadde god tone, og gikk over på snapchat etterhvert. Han bor 15 mil unna, så vi har ikke fått til å treffes. Men vi prater mer og mer om å treffes og i forrige uke foreslo han å treffes på nyttårsaften og feire sammen. Jeg synes det var en god idé, men ville gjerne teste kjemien først. Så på søndag snakket vi to timer i telefonen. Jeg er litt sjenert, men føler samtalen fløt greit og jeg likte denne mannen godt. 

Etter det har vi snappet sammen, men veldig lite. Han tar nesten ikke initiativ, og svarer kanskje på halvparten av mine snapper. Jeg begynner å tro at han ikke er interessert lengre. Nyttår er her snart, skulle gjerne visst om det ble et møte da..   

Anonymkode: 7c1f8...bb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spør du :)

Anonymkode: c52b1...add

Gjest incognita
Skrevet

Forandret han seg etter at dere pratet i telefonen mener du?

Skrevet
4 timer siden, incognita skrev:

Forandret han seg etter at dere pratet i telefonen mener du?

Ja, jeg har det inntrykket. Jeg har jo blitt mer interessert, men er redd det ikke er gjensidig. 

Anonymkode: 7c1f8...bb4

Skrevet

Det er jo en mulighet for at han ikke syntes samtalen fløt eller personlighetene matchet like godt på telefon som du syntes, men så må du også huske på at desember er hektisk familiemåned for mange så andre ting rekker man rett og slett ikke gjøre. Jeg syns du må det med en klype salt at han spurte om dere skulle feire nyttår sammen. Du kjenner han ikke, og på Tinder kan man si mye rart for å flørte. Feire nyttår med en man ikke kjenner virker som invitasjon og planlegging til sex i mine ører, så kanskje dere er ute etter helt forskjellige ting og at det er derfor han har tatt mindre kontakt med deg i det siste?  Isåfall er det jo bare bra, slik at du slipper å bli såret etter å ha møtt han og evn blitt brukt av han 

Anonymkode: 3d4ee...968

• Liker 1
Skrevet

Du bør jo se å få ut fingeren, for nyttårsaften er i morgen. 

Anonymkode: f6ec3...ff6

Skrevet

Da sender du en melding og spør rett ut hva det blir til i morgen, for nå må du bestemme deg om du skal si ja til noen av dine andre invitasjoner.

Anonymkode: 7ae74...267

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville tolket det som at interessen har dabbet litt av fra hans side.Desverre.

Hvis jeg var deg,ville jeg sendt ham en melding så fort som mulig for å avklare morgendagen.Du kan jo bare skrive Hei,må bestemme meg hva jeg skal gjøre i morgen,og lurte på om du fortsatt er interessert i å treffes?Hvis han ikke svarer hadde jeg ikke brukt mer tid på han.Det er uhørt frekt å sette folk på vent på en slik kveld.Hvis han svarer veldig tregt hadde jeg vurdert om jeg heller skulle tilbragt kvelden med andre.

• Liker 3
Skrevet
35 minutter siden, Sandie skrev:

Jeg ville tolket det som at interessen har dabbet litt av fra hans side.Desverre.

Hvis jeg var deg,ville jeg sendt ham en melding så fort som mulig for å avklare morgendagen.Du kan jo bare skrive Hei,må bestemme meg hva jeg skal gjøre i morgen,og lurte på om du fortsatt er interessert i å treffes?Hvis han ikke svarer hadde jeg ikke brukt mer tid på han.Det er uhørt frekt å sette folk på vent på en slik kveld.Hvis han svarer veldig tregt hadde jeg vurdert om jeg heller skulle tilbragt kvelden med andre.

Signerer.  Ville bare sendt en melding med en gang spurt hva det blir til. Svarer han ikke i løpet av dagen, så ville jeg gitt f og gjort noe annet. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...