AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #1 Skrevet 30. desember 2015 Hei, dumt spørsmål, men det har seg sånn at jeg åpnet en flaske vin for noen dager siden, uten at jeg visste at åpnet vin ble dårlig. Den har skrukork, og jeg puttet den i kjøleskapet, men blir den fortsatt dårlig? Og hvor lenge kommr den til å holde seg? Anonymkode: 79cf5...d9d
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Holder vel en ukes tid vil jeg tippe Anonymkode: 39309...ef6
Smookiekins Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 2-3 dager opptil en uke. Om du ikke vil drikke den kan du putte den i ispose og fryse, så bruke det i mat senere
Lulilelu Skrevet 30. desember 2015 #4 Skrevet 30. desember 2015 2-3 dager. Jo mer luft det er i flasken, jo kortere holder den seg. Hvis du bruker en slik vin-vakuum ting så kan du få den til å holde seg et par dager ekstra. Smaker den bra så er den som regel fin men du kan bli litt dårlig i magen hvis den ikke er helt god.
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #5 Skrevet 30. desember 2015 Den blir surere så snart den er åpnet og oksygen kommer til, og man smaker tydelig forskjell allerede dagen etter. Etter flere dager som nå har du en temmelig sur vin, dessverre (som langsomt blir til eddik). Anonymkode: 4b6b8...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå