Gå til innhold

Hvorfor noen single damer date opptatte, gifte menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I en undersøkelse utført ved Oklahoma-universitetet ble single damer spurt om hvordan idealmannen deres så ut. Etterpå ble de vist bilde av en fyr som matchet beskrivelsen og spurt om de kunne tenke seg å date han. Når det ble oppgitt at fyren var singel, svarte 59 prosent ja - når det ble sagt at Mister Perfekt hadde kjæreste svarte hele 90 prosent at de ville gå ut med han.

Hvorfor?

Fordi jeg vil ha god sex, men ingen forpliktelser.

Fordi gifte/samboende menn er de beste elskerne.

De får det beste, slipper å vaske de sure sokkene deres osv

De får masse oppmerksomhet uten at det stilles krav

De har selvtillit og det vises - og mange faller for det. Gifte menn har også en annen selvtillit enn single, og de er vant til og vet hvordan de skal behandle en dame?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med at de vet hvordan en dame skal behandles har mye med saken å gjøre. Derfor noen menn alltid har dame/damer mens andre går rundt evig single. Det er også derfor en del damer ender opp med playere hele tiden. Vi damer er enkle i den forstand at vi lar oss "lure" av de riktige ordene fra en mann. 

Anonymkode: 8e575...092

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det med at de vet hvordan en dame skal behandles har mye med saken å gjøre. Derfor noen menn alltid har dame/damer mens andre går rundt evig single. Det er også derfor en del damer ender opp med playere hele tiden. Vi damer er enkle i den forstand at vi lar oss "lure" av de riktige ordene fra en mann. 

jeg tror at gifte menn vet hvordan de skal behandle en dame.

Skrevet

kanskje det handler bare om den at du bli så forelsket at det spille ikke noen rolle er han gift eller ikke.

Skrevet

For en som er redd for å binde seg er gifte menn attraktive. I den forstand at de er uoppnåelige og man må kjempe for tiden med de. Gir ekstra spenning. Og så klart det fakta at de kan behandle damer ja. 

Men når dette er sagt så går jeg ikke etter gifte menn. Har vært med en gift mann. Han glemte å fortelle at han var gift men han var herlig å være sammen for han visste hvordan han skulle behandle meg. 

Skrevet

Fordi de mangler etikk og moral 😳 Skremmende.....

• Liker 2
Skrevet

Det hjelper ikke med selvtillit hvis du er en drittsekk blottet for moral.Opptatte menn er total turn-off for min del,og ingen av de punktene som listes opp i HI er noe jeg føler meg igjen i.Menn i forhold som knuller rundt på andre er siste sort.Og det samme er damene som nedverdiger seg til å innlede den type "forhold".

• Liker 5
Gjest PetterPanne
Skrevet

Fordi kvinner vil ha den andre kvinner vil ha. Så enkelt er det.

Det at en annen kvinne har valgt han som partner gjør han verdig som partner for henne også.

Skrevet

Hvorfor dater gifte menn single damer? Det er vel det helt store spørsmålet. Single damer trenger ikke svare for noen, de kan date hvem de vil. Gifte menn burde  derimot holde seg for god til å sjekke gresset på andre siden. 

Anonymkode: 09f32...e7e

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, PetterPanne skrev:

Fordi kvinner vil ha den andre kvinner vil ha. Så enkelt er det.

Det at en annen kvinne har valgt han som partner gjør han verdig som partner for henne også.

Nei. Men en mann som har hatt lengre forhold er kvalitetsstempel og vet mye mer om hvordan han skal behandle damer. En mann som er ettertraktet er ofte en bra mann. Han ser damen for den hun er. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men en mann som har hatt lengre forhold er kvalitetsstempel og vet mye mer om hvordan han skal behandle damer. En mann som er ettertraktet er ofte en bra mann. Han ser damen for den hun er. 

Det finnes menn som er sammen med damer i årevis og i løpe av de årene banker han henne opp daglig. Vil du si at han som gjør dette vet hvordan han skal behandle en dame ?

Anonymkode: 9eba4...b76

• Liker 1
Gjest PetterPanne
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt bortsett fra det jeg har uthevet påpeker jo nettopp det jeg sier. Kvinner vil ha han fordi en annen har valgt ham, det er noe med han som gjør at han er verdig til å bli sammen med. Dermed flokker kvinner seg rundt han. 

Men det jeg uthever derimot er jeg ikke enig i. Single menn kan også se dama for den hun er. Det er ikke slik at alle menn i forhold dermed er fantastiske menn, og at alle single menn ikke er det. Visste du at menn var single før de kom i forhold? Sånn for å være litt åpenbar om at generaliseringen din ikke holder.

Skrevet
43 minutter siden, PetterPanne skrev:

Alt bortsett fra det jeg har uthevet påpeker jo nettopp det jeg sier. Kvinner vil ha han fordi en annen har valgt ham, det er noe med han som gjør at han er verdig til å bli sammen med. Dermed flokker kvinner seg rundt han. 

Men det jeg uthever derimot er jeg ikke enig i. Single menn kan også se dama for den hun er. Det er ikke slik at alle menn i forhold dermed er fantastiske menn, og at alle single menn ikke er det. Visste du at menn var single før de kom i forhold? Sånn for å være litt åpenbar om at generaliseringen din ikke holder.

Traff jeg en ømfintelige tå? Jeg skrev aldri at single menn er dårligere. De kan være like bra de. Men de mangler kvalitetsstempel. 

Duste menn som fortsatt er i et forhold niholder ofte på den de er sammen med da de vet de er føkka den dagen hun stikker. 

Gjest PetterPanne
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Traff jeg en ømfintelige tå? Jeg skrev aldri at single menn er dårligere. De kan være like bra de. Men de mangler kvalitetsstempel. 

Duste menn som fortsatt er i et forhold niholder ofte på den de er sammen med da de vet de er føkka den dagen hun stikker. 

Mye mulig jeg tilta mer enn jeg måtte, men når jeg leste "ser jenta for den hun er" så tolket jeg det slik at du la mer vekt på at de var bedre enn single menn til å nettopp gjøre dette. Noe som jeg mener ikke nødvendigvis er så svart/hvitt.

For man har nettopp slik som du sier, dårlige menn som har en dame som orker være med ham. Det betyr ikke dermed at han er en bedre partner for andre kvinner også bare fordi han er sammen med en dame. Det er det poenget jeg skal frem til. Man har voldelige og ustabile menn som er i forhold, og det finnes kvinner som fortsatt vil være med ham fordi han er en forholdsperson. Derfor mener jeg det jeg mener, om at kvinner vil ha det andre kvinner vil ha.

Skrevet
10 minutter siden, PetterPanne skrev:

Mye mulig jeg tilta mer enn jeg måtte, men når jeg leste "ser jenta for den hun er" så tolket jeg det slik at du la mer vekt på at de var bedre enn single menn til å nettopp gjøre dette. Noe som jeg mener ikke nødvendigvis er så svart/hvitt.

For man har nettopp slik som du sier, dårlige menn som har en dame som orker være med ham. Det betyr ikke dermed at han er en bedre partner for andre kvinner også bare fordi han er sammen med en dame. Det er det poenget jeg skal frem til. Man har voldelige og ustabile menn som er i forhold, og det finnes kvinner som fortsatt vil være med ham fordi han er en forholdsperson. Derfor mener jeg det jeg mener, om at kvinner vil ha det andre kvinner vil ha.

Tro meg. Damer ønsker ikke voldelige menn men de er vanskelige å slippe unna. Man må nesten ha opplevd lignende selv for å skjønne hva slags fengsel det er. 

Kanskje klønete skrevet men har aldri rakket ned på single menn. Bare forklart hvorfor opptatte er mer attraktive. Menn som viser omsorg for kone/barn er noe så utrolig sexy. Vanskelig å motstå. Drømmemann. 

Skrevet

Jeg er hvertfall blandt de 10% som ikke vil date en gift mann. Men jeg har venninner som har forhold til gifte menn, men trodde ikke andelen skulle være 90%. Det var høyt. Kan de har spurt et ikke representativt utvalg? Bare unge kvinner i 20-åra som ikke er ute etter noe seriøst. Det må da være mer enn 10% av kvinner som er ute etter noe seriøst? 

Anonymkode: dd219...bb9

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hvertfall blandt de 10% som ikke vil date en gift mann. Men jeg har venninner som har forhold til gifte menn, men trodde ikke andelen skulle være 90%. Det var høyt. Kan de har spurt et ikke representativt utvalg? Bare unge kvinner i 20-åra som ikke er ute etter noe seriøst. Det må da være mer enn 10% av kvinner som er ute etter noe seriøst? 

Anonymkode: dd219...bb9

Tviler sterkt på at 90 % ville gå ut med gifte. Kjenner ingen som har ønsker seg en gift mann fremfor en singel. Men menn som er trygge på seg selv og sitt ekteskap har en helt spesiell utstråling og det er kanskje denne damene tenker på når de sier de vil date disse mennene. Det er jo ikke sikkert de vet de er gift. 

Skrevet
11 timer siden, Sirah skrev:

Fordi de mangler etikk og moral 😳 Skremmende.....

etikk, moral men noen kan si livet er bare ett og kort:/

Skrevet

Fordi de hater seg selv og vil være annenrangs søppelkvinne. Mannen får i pose og sekk. Kvinnen tror hun blir elsket og at vun skal vinne over konen. Finns bare tapere  ved utroskap!! 

Anonymkode: 210d4...8bc

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de hater seg selv og vil være annenrangs søppelkvinne. Mannen får i pose og sekk. Kvinnen tror hun blir elsket og at vun skal vinne over konen. Finns bare tapere  ved utroskap!! 

Anonymkode: 210d4...8bc

er ikkke enig med deg, men la meg spørre deg. Har du noen gang vært forelsket i noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...