Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Hei. Min svigermor og svigerfar skal skilles. Han vil flytte ut, og hun vil ikke ha råd til å beholde huset, og er meget fortvilet for dette. Er det noen som kan gi meg informasjon om hva man har krav på som skilt? Hun har jo gått mesteparten av livet hjemme, og har ikke rare inntekten å leve av. De siste årene har hun jobbet litt, og går nå på attføring. Men dette vil utgjøre en utbetaling brutto på ca 5000 i måneden, og er ikke rare summen å leve av. Takknemlig for tilbakemelding! Mvh Nina
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 Tror hun muligens har krav på bidrag fra han - sjekk her: http://www.jus.uio.no/jurk/ Kan bestille et hefte der hvor det står veldig greit hva man har krav på fra hvor og man kan også kontakte dem for gratis rådgivning.
Gjest Madam Felle Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Hun har jo krav på halvparten av alt, og jeg tror også hun har krav på bidrag fra han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå