LilleMy Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Hei, har saumfart butikker i området på jakt etter poncho til datteren mi på snart 5. Men neida, det virker umulig å finne.... I går "antastet" jeg t.o.m. en dame med en datter som hadde faktisk hadde en på seg, men den var kjøpt i NY i fjor..... :-? Noen som har sett noe slikt ett eller annet sted - på nettet eller der ute?
Gjest Phair Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 På Accessorize (eller hvordan man skriver det) har de poncho til små jenter:) ligger bla en på Oslo City.
Gjest mlle Camille Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 ..og en i Bogstadvn (egentlig Valkyriegt. , ved siden av benetton)
Dagensdiva Skrevet 8. oktober 2004 #4 Skrevet 8. oktober 2004 Hehe jeg og en veninne var innom "bogerud" tekstil..(vi skulllle ha garn til skolerevy!)og der skulle en av damene strikke poncho og legge ut for salg......
LilleMy Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg var og spurte etter den på CC Vest idag, men ifølge dem var de nå utsolgt i hele Norges land....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå