Gå til innhold

Hvem sin tur til å ta kontakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør her fordi jeg trenger litt andres tanker..

En jente jeg har har likt i flere år. Det startet med masse blikk, vi fikk øyekontakt og det har bygd seg opp en "spenning" mellom oss når vi ser hverandre. Ut ifra kroppspråk så liker hun meg.

Jeg sendte henne en fb-melding for snart to år siden hvor jeg skrev at jeg var interessert i å bli bedre kjent. Fikk aldri svar. Tror hun angrer seg litt.

Jeg har gitt uttrykk for at jeg liker hun, og det har hun forstått. Hun er av den sjenerte, og jeg tror hun ønsker å bli bedre kjent, og tror hun angrer seg fordi hun ikke svarte på den fb-meldingen. Grunnen til at hun ikke svarte meg tror jeg var fordi hun ikke så voksenheten i meg enda.

Det er noen år aldersforskjell på oss, og jeg er noen år yngre. vi er i tjueårene.

Hvem sin tur er det til å ta kontakt? slik jeg synes så er det hun som bør ta ballen videre nå ettersom hun vet at jeg liker henne. 

Anonymkode: adb57...50c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan bare svare på vegne av meg selv, men hvis jeg er interessert i en fyr så viser jeg det :)

liker selvfølgelig at mannen "jakter" litt, men kontakten går begge veier :) 

Skrevet
3 minutter siden, Dollie skrev:

Kan bare svare på vegne av meg selv, men hvis jeg er interessert i en fyr så viser jeg det :)

liker selvfølgelig at mannen "jakter" litt, men kontakten går begge veier :) 

Kan jeg spør hvordan du viser det? :)  (når du ikke tørr å si det verbalt til personen...)

TS

Skrevet

Du tok jo ikke noe spesifikt initiativ da du sendte den meldingen. Det å bare lufte at du er "interessert i å bli bedre kjent" blir jo allerede da å legge ballen litt hos henne. Så hun visste kanskje ikke hva hun skulle svare.

Du har ikke noe å tape på å ta initiativ igjen.

Anonymkode: 149ac...155

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tok jo ikke noe spesifikt initiativ da du sendte den meldingen. Det å bare lufte at du er "interessert i å bli bedre kjent" blir jo allerede da å legge ballen litt hos henne. Så hun visste kanskje ikke hva hun skulle svare.

Du har ikke noe å tape på å ta initiativ igjen.

Anonymkode: 149ac...155

Jeg hadde ikke så mye guts til å ta initiativ på andre måter enn fb. Rådførte meg med flere, og de mente det var innenfor å sende en fb-melding... Ønsker ikke å virke needy

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spør hvordan du viser det? :)  (når du ikke tørr å si det verbalt til personen...)

TS

Jeg er neimen ikke sikker😂 prøver å tenke her.. 

Jeg er også "sjenert",i den forstand at jeg ikke liker å snakke om følelser. Liker at mannen viser/forteller at han er interessert først og tar initiativ til å møtes. Når den barrieren er brutt, så tar jeg gjerne initiativ til å møtes neste gang, f.eks 😊 Er ikke noe glad i å snakke i telefonen, så det blir som oftest på mld 🙈

Den datingfasen er pokker meg slitsom! Føler meg fanget i en bipolar reise, med all den usikkerheten og sommerfuglene 😂

Gjest morgendis
Skrevet

Om du virkelig liker jenta ville jeg bare sendt en ny melding. To år er lang tid, og "needy" blir du ikke av å sende en ny melding. Responderer hun ikke ville jeg dog lagt ballen død for godt :)

Lykke til!

Skrevet

Tar hun noe kontakt med deg da,ts?😊

Skrevet

Wow, du sa til hun for TO år siden at du likte hun, hun svarte ikke, og nå mener du det er hennes tur til å kaste "ballen"?
Herregud, mann deg opp å fortell hun at du fremdeles liker hun om du vil komme noe vei!
Sånn der "annenhver gang hans tur hennes tur" opplegg er for 15 åringer. Men desverre har jeg uansett en magefølelse på at her vil du ikke få napp uansett, og at du overanalyserer "kroppsspråk". Hun svarer deg jo ikke engang, og ville nok pratet med deg om hun likte deg. Er ganske nysgjerrig på hva slags kroppsspråk du mener forteller deg at hun angrer seg for at hun ikke svarte deg på meldingen for to år siden?

Anonymkode: 3eb6d...3cb

• Liker 2
Skrevet

Var dere venner på face da du sendte mld? Er du sikker på at hun har sett den? Spør fordi det har jo vist seg at mld på face fra folk fu ikke har på vennelista har havnet i en egen mappe så og si ingen visste om... uansett er to år såpass lang tid, og du vet hun er sjenert, så spør henne om å ta en kaffe eller øl eller noe annet casual. Bedre enn å lure ;)

• Liker 1
Skrevet

Når menn jeg ikke har interesse for sende en melding på facebook, så svarer ikke jeg heller. Spørs om ikke du ser det du selv vil se i henne...

Anonymkode: 0feb3...557

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når menn jeg ikke har interesse for sende en melding på facebook, så svarer ikke jeg heller. Spørs om ikke du ser det du selv vil se i henne...

Anonymkode: 0feb3...557

Hvorfor oppholde seg i nærheten av meg og prøve å stirre i det skjulte (som om jeg ikke ser det) ?

hadde hun ikke vært interessert er det mest nærliggende å ikke søke øyekontakt...?

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor oppholde seg i nærheten av meg og prøve å stirre i det skjulte (som om jeg ikke ser det) ?

hadde hun ikke vært interessert er det mest nærliggende å ikke søke øyekontakt...?

Kanskje hun ser på deg fordi du er rar eller creepy? Å se på folk er helt normalt.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun ser på deg fordi du er rar eller creepy? Å se på folk er helt normalt.

Litt rart når hun vet jeg er glad, hyggelig person med empati for andre. Kroppsspråket hennes sier noe annet enn at hun oppfatter meg som creepy/rar. Tror ikke jeg er noe mer rar enn andre :) 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Litt rart når hun vet jeg er glad, hyggelig person med empati for andre. Kroppsspråket hennes sier noe annet enn at hun oppfatter meg som creepy/rar. Tror ikke jeg er noe mer rar enn andre :) 

Jeg spurte deg hva det var med kropps språket hennes som var så tydelig på at hun likte deg og alt du har skrevet er at hun ser på deg iblandt. Du er innbilsk og overtolker ekstremt! 

Hun har ikke svart deg når du har tatt kontakt å sagt at du liker henne. Hvis hun vil ha kontakt og syntes du er så glad og hyggelig og empatisk som du sier så hadde hun turt å ta kontakt med denne hyggelige og empatiske mannen for lenge siden når hun allerede vet at han liker henne, hvis hun var interessert. Ergo, shes just not that into you. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte deg hva det var med kropps språket hennes som var så tydelig på at hun likte deg og alt du har skrevet er at hun ser på deg iblandt. Du er innbilsk og overtolker ekstremt! 

Hun har ikke svart deg når du har tatt kontakt å sagt at du liker henne. Hvis hun vil ha kontakt og syntes du er så glad og hyggelig og empatisk som du sier så hadde hun turt å ta kontakt med denne hyggelige og empatiske mannen for lenge siden når hun allerede vet at han liker henne, hvis hun var interessert. Ergo, shes just not that into you. 

Jeg er en del år yngre enn henne...

Skrevet

Hvis dere er fbookvenner,så kan du jo sende henne en Godt nyttår melding og spørre om hun har hatt en fin jul. Hvis du ikke får noe respons ville jeg tolket det som at interessen fra hennes side ikke er der.

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Sandie skrev:

Hvis dere er fbookvenner,så kan du jo sende henne en Godt nyttår melding og spørre om hun har hatt en fin jul. Hvis du ikke får noe respons ville jeg tolket det som at interessen fra hennes side ikke er der.

Vi er ikke venner på fb nei..

Vi er på en måte litt forskjellige stadier i livet, kanskje det ikke passer så bra egentlig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...