Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger litt hjelp og inspirasjon.

Har tenkt å legge opp antrekket rundt det inntrykket man får av å se gamle vesternfilmer.

Så horedelen kan jeg klare. Ser for meg en tur på mitt skattkammer. Noen som har andre tips??

Men så er det sambo...hvordan kler jeg han??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farget jakke, gjerne i skinnende stoff, skjorte som er kneppet opp til navlen omtrent og mye smykker i halsen.

Hvis han også skal ha western-stil:

pin-stripe dress, veldig slick og pent kledd. Og med sigar og skikkelig "attitude"

Skrevet

Hadde vært litt alright om vi matchet hverandre.

Men var ikke sikker på om det var noe annet enn "horemammaer" på den tiden...

Skrevet

Nei, det var vel kanskje bare "madammer". Men hvis han er stilig kledd i dress (western stil), så kan han jo være din "sugerdaddy".

Skrevet

Tja....

Men den typen antrekk jeg tenker meg vil jeg tro jeg kan trekke ganske langt frem. Hva med litt gangsterstil over ham. Da kan vi bruke stripet dress, kanskje hatt...synd han ikke er mørk og har skjeggvekst nok til å kunne anlegge bart :hoho:

Skrevet

For Western-look: Slim fit dress (litt 70-tall nesten, bortsett fra bena), skjorte med litt cowboymønster inni og en brokadevest eller tilsvarende. Vest i fancy stoff, fargerik og gjerne med mønster. Flashy boots og lisseslips. Og en hatt. Og en sigar i munnviken HELE festen, samme om han røyker eller ikke. ;)

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...