AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg er en dame på 30 med 2 barn. Gift, og god jobb jeg trives i. Jeg har også par gode venninner i en annen by og mange bekjente i min by. De venninne jeg har er venninner fra barneskolen. Vi har det veldig gøy når vi treffes og da må jeg som regel reise 3 timer pr vei. Hvorfor klarer jeg ikke å få gode venninner her jeg er? 5 år i samme by , og byttet jobb 2 ganger. Folk sier at jeg er hyggelig, omsorgsfull og reflektert. Kanskje jeg ikke er venninne materiale 😦 Syns selv jeg har mye å tilby, og er en god venninne fordi de få vennene jeg har. Please ikke flytte denne til den åpne tråden 😂 Det er ikke annonse om nytt vennskap, men tips til hvordan jeg kan gjøre bekjente til venninner . Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 29. desember 2015 #2 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg synes at du skal ta vare på de få vennene du har. Det er virkelig ikke verdt det, å få nye venner som kanskje ikke er like hyggelige og snille som deg. Folk er kanskje ikke klar over hvor god venninne du kunne vært. Enig at det er rart at du ikke finner noen venner i 30-årene, men jeg er sikker på at du vil få noen etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 89-modell Skrevet 29. desember 2015 #3 Del Skrevet 29. desember 2015 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en dame på 30 med 2 barn. Gift, og god jobb jeg trives i. Jeg har også par gode venninner i en annen by og mange bekjente i min by. De venninne jeg har er venninner fra barneskolen. Vi har det veldig gøy når vi treffes og da må jeg som regel reise 3 timer pr vei. Hvorfor klarer jeg ikke å få gode venninner her jeg er? 5 år i samme by , og byttet jobb 2 ganger. Folk sier at jeg er hyggelig, omsorgsfull og reflektert. Kanskje jeg ikke er venninne materiale 😦 Syns selv jeg har mye å tilby, og er en god venninne fordi de få vennene jeg har. Please ikke flytte denne til den åpne tråden 😂 Det er ikke annonse om nytt vennskap, men tips til hvordan jeg kan gjøre bekjente til venninner . Anonymkode: 7fcb4...f6c Hvor bor du..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Del Skrevet 29. desember 2015 17 minutter siden, coffeegirl83 skrev: Jeg synes at du skal ta vare på de få vennene du har. Det er virkelig ikke verdt det, å få nye venner som kanskje ikke er like hyggelige og snille som deg. Folk er kanskje ikke klar over hvor god venninne du kunne vært. Enig at det er rart at du ikke finner noen venner i 30-årene, men jeg er sikker på at du vil få noen etter hvert. Ja de er fantastiske og jeg setter så uendelig pris på dem. Bare litt trist når det ikke er noen i denne byen. Ser jo folk ofte på kafé med flere venninner og jeg går flau forbi alene Anonymkode: 7fcb4...f6c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Del Skrevet 29. desember 2015 16 minutter siden, 89-modell skrev: Hvor bor du..? Jeg bor i Hokksund😀 Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #6 Del Skrevet 29. desember 2015 hei Anonymkode: 04010...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 89-modell Skrevet 29. desember 2015 #7 Del Skrevet 29. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor i Hokksund😀 Anonymkode: 7fcb4...f6c Jeg er 27, synes også dette er litt vanskelig, men tror man bare må invitere og la menneskene se at de er viktige i ens liv... Invitere til typisk bursdager osv. også, så de ser de er en del av gjengen, eller ønskelig at de skal bli det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #8 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg vil bare sende deg en jeg er i nesten samme situasjon som deg, bare det at jeg ikke har noen særlig venninner igjen pga mange år med sykdom. Jeg bor faktisk ikke så langt unna deg heller så kunne godt tenkt meg flere gode venner. Men dessverre så kommer denne tråden litt for tidlig fordi jeg må enda bruke litt tid på å komme meg etter sykdom ellers så kunne jeg godt ha ønsket å bli kjent med deg Anonymkode: f30b2...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #9 Del Skrevet 29. desember 2015 5 minutter siden, 89-modell skrev: Jeg er 27, synes også dette er litt vanskelig, men tror man bare må invitere og la menneskene se at de er viktige i ens liv... Invitere til typisk bursdager osv. også, så de ser de er en del av gjengen, eller ønskelig at de skal bli det... Der er litt av problemet mitt. Jeg blir invitert på bursdag, dåp og slikt. Jeg inviterer også, men finner liksom ikke tonen. Jeg får ikke det dype vennskapet. Litt klisjé, I know, men jeg vil ha skikkelig vennskap som jeg har med de som bor langt unna. Shopping , mat og avslappet løs prat Til info så syns jeg jo at folk har prøvd. Vi ender bare opp som bekjente Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Del Skrevet 29. desember 2015 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare sende deg en jeg er i nesten samme situasjon som deg, bare det at jeg ikke har noen særlig venninner igjen pga mange år med sykdom. Jeg bor faktisk ikke så langt unna deg heller så kunne godt tenkt meg flere gode venner. Men dessverre så kommer denne tråden litt for tidlig fordi jeg må enda bruke litt tid på å komme meg etter sykdom ellers så kunne jeg godt ha ønsket å bli kjent med deg Anonymkode: f30b2...e92 Takk for virtuell klem. Jeg vet ikke hvordan jeg sender en tilbake 😂 Hvor langt unna da ? Sykdom er ingen hindring 💛 Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #11 Del Skrevet 29. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for virtuell klem. Jeg vet ikke hvordan jeg sender en tilbake 😂 Hvor langt unna da ? Sykdom er ingen hindring 💛 Anonymkode: 7fcb4...f6c Takk Ca 25 min ish.. Anonymkode: f30b2...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 29. desember 2015 #12 Del Skrevet 29. desember 2015 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Der er litt av problemet mitt. Jeg blir invitert på bursdag, dåp og slikt. Jeg inviterer også, men finner liksom ikke tonen. Jeg får ikke det dype vennskapet. Litt klisjé, I know, men jeg vil ha skikkelig vennskap som jeg har med de som bor langt unna. Shopping , mat og avslappet løs prat Til info så syns jeg jo at folk har prøvd. Vi ender bare opp som bekjente Anonymkode: 7fcb4...f6c Blir ikke kjent med noen av å gå i bursdager og dåp hvor mange andre er. Inviter en av dem på en kopp te og prat/film hjemme hos deg. Blir mye bedre kjent om man er på tomannshånd Det har vertfall jeg erfart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #13 Del Skrevet 29. desember 2015 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil bare sende deg en jeg er i nesten samme situasjon som deg, bare det at jeg ikke har noen særlig venninner igjen pga mange år med sykdom. Jeg bor faktisk ikke så langt unna deg heller så kunne godt tenkt meg flere gode venner. Men dessverre så kommer denne tråden litt for tidlig fordi jeg må enda bruke litt tid på å komme meg etter sykdom ellers så kunne jeg godt ha ønsket å bli kjent med deg Anonymkode: f30b2...e92 Takk for virtuell klem. Jeg vet ikke hvordan jeg sender en tilbake 😂 Hvor langt unna da ? Sykdom er ingen hindring 💛 7 minutter siden, lille_fiol skrev: Blir ikke kjent med noen av å gå i bursdager og dåp hvor mange andre er. Inviter en av dem på en kopp te og prat/film hjemme hos deg. Blir mye bedre kjent om man er på tomannshånd Det har vertfall jeg erfart. Det syns jeg er så nervepirrende 😕 Må se å bli voksen snart da. Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #14 Del Skrevet 29. desember 2015 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk Ca 25 min ish.. Anonymkode: f30b2...e92 Både kongsberg og drammen er i den avstanden fra meg 😉 Og i begge er jeg noen ganger innom Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkjultBruker Skrevet 29. desember 2015 #15 Del Skrevet 29. desember 2015 Jeg bor i Kristiansand, men kjenner også på det at å få nye venner er vanskelig. Jeg har bodd her i 10 år. De fleste vennene mine bor i hjembyen min. Da jeg flyttet hit gikk jeg aktivt inn for å få nye venner, men det er alltid noe som kommer i veien. Jeg byttet jobb, venner byttet jobb eller flyttet, og snart var vi bare bekjente. Enda verre ble det da jeg fikk barn, da forsvant en del av de få jeg hadde igjen. En god venninne forsvant fordi det gjorde for vondt for henne å se meg gå gjennom alt det nye ved å stifte familie, i og med at hun er ufrivillig barnløs selv. En annen hadde liten forståelse for at jeg som mor plutselig ikke kunne være like fleksibel som før. Jeg tror dessverre at det ikke blir lettere med årene, så da blir det desto viktigere å holde godt på de vennene man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #16 Del Skrevet 29. desember 2015 18 minutter siden, SkjultBruker skrev: Jeg bor i Kristiansand, men kjenner også på det at å få nye venner er vanskelig. Jeg har bodd her i 10 år. De fleste vennene mine bor i hjembyen min. Da jeg flyttet hit gikk jeg aktivt inn for å få nye venner, men det er alltid noe som kommer i veien. Jeg byttet jobb, venner byttet jobb eller flyttet, og snart var vi bare bekjente. Enda verre ble det da jeg fikk barn, da forsvant en del av de få jeg hadde igjen. En god venninne forsvant fordi det gjorde for vondt for henne å se meg gå gjennom alt det nye ved å stifte familie, i og med at hun er ufrivillig barnløs selv. En annen hadde liten forståelse for at jeg som mor plutselig ikke kunne være like fleksibel som før. Jeg tror dessverre at det ikke blir lettere med årene, så da blir det desto viktigere å holde godt på de vennene man har. Hadde håpet på at ting ble enklere med småbarn i hus. Men folk må jo få prioritere slik de vil. Ja ta vare på de som er igjen. Men jeg tenker også at jeg har mer behov for sosial omgang enn de få gangene jeg får være med venninner. Kunne tenkt meg noen i nærheten også. 😊 Så får jeg se om ikke jeg kan notere meg noen kloke råd herfra Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #17 Del Skrevet 29. desember 2015 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Både kongsberg og drammen er i den avstanden fra meg 😉 Og i begge er jeg noen ganger innom Anonymkode: 7fcb4...f6c Ja noe i den duren men jeg tør ikke legge ut noe kontaktinfo her så det blir vanskelig da men som sagt, du er ikke alene i denna båten.. det er mange av oss og jeg synes at samfunnet generelt er blitt veldig kaldt og lite inkluderende. Folk er veldig satt i det de gjør og tenker mest på seg selv og det er veldig trist Anonymkode: f30b2...e92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_fiol Skrevet 30. desember 2015 #18 Del Skrevet 30. desember 2015 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for virtuell klem. Jeg vet ikke hvordan jeg sender en tilbake 😂 Hvor langt unna da ? Sykdom er ingen hindring 💛 Det syns jeg er så nervepirrende 😕 Må se å bli voksen snart da. Anonymkode: 7fcb4...f6c Har du aldri bedt noen hjem på filmkveld før!? Man blir jo ikke ordentlig kjent hvis man er på arrangementer hele tiden sammen med masse andre folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #19 Del Skrevet 30. desember 2015 5 timer siden, lille_fiol skrev: Har du aldri bedt noen hjem på filmkveld før!? Man blir jo ikke ordentlig kjent hvis man er på arrangementer hele tiden sammen med masse andre folk... Nei. Det syns jeg blir så kleint å spørre. Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2015 #20 Del Skrevet 30. desember 2015 Den Tuesday, December 29, 2015 at 23.45, AnonymBruker skrev: Ja noe i den duren men jeg tør ikke legge ut noe kontaktinfo her så det blir vanskelig da men som sagt, du er ikke alene i denna båten.. det er mange av oss og jeg synes at samfunnet generelt er blitt veldig kaldt og lite inkluderende. Folk er veldig satt i det de gjør og tenker mest på seg selv og det er veldig trist Anonymkode: f30b2...e92 Jeg forstår deg veldig godt. Jeg endret litt på fakta her for å inngå å bli gjenkjent 😛 Idag bakte jeg en kake og leverte til naboen som jeg har hørt er syk, men aldri pratet med selv. Tenker jo selv at for å få et godt og inkluderende samfunn så må jeg være god mot andre og være inkluderende. Kaken var veldig godt tatt imot, og jeg sprengte litt grenser der 😀 Anonymkode: 7fcb4...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå