Gå til innhold

Hvor mye kløft er greit å vise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke ta noe særlig kløft. Harry. Fredrikstad patter, som vi kaller det

Anonymkode: 008dc...fde

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Man er ikke slut fordi om man viser kløft. Hvem har bestemt disse reglene om at man er nødt til å spare på noe annet hvis man viser kløft? Hvis man synes det er fint med kort tettsittende kjole, så ser jeg ikke problemet. Vi må slutte å se på folk som slutty for hvordan de liker å kle seg, for det kan føre til at folk ikke tør å være seg selv. Hvordan folk kler seg trenger heller ikke ha noen som helst sammenheng med hvem man vil ligge med etc. 

Jeg er enig i at man ikke trenger å gå naken i offentligheten, eller tilnærmet det, men vi må slutte å kalle folk slut. Hvis noen har på seg alt for lite klær til anledningen, kan man si fra til vedkommende at det er lurt med mer, hvis man kjenner vedkommende godt nok og er komfortabel med det. Men å tenke på andre som slut basert på klesvalg, hvorfor skal vi det? 

Anonymkode: c4abb...55c

Det er forskjell på å være slutt og kle seg som en.

Akkurat som det er forskjell på å være dum og gjøre dumme ting.

Anonymkode: 4c878...86b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er forskjell på å være slutt og kle seg som en.

Akkurat som det er forskjell på å være dum og gjøre dumme ting.

Anonymkode: 4c878...86b

Jeg synes ikke det er noe som heter å kle seg som en slut. Å si til noen at de er slut fordi de har mange sexpartnere er også noe nedlatende, så det synes jeg heller ikke man skal gjøre.

Anonymkode: c4abb...55c

Skrevet

Jeg synes det blir litt for mye hvis man har f.eks  både veldig kort skjørt og dyp utringning.  Er man helt ung kan man slippe unna med omtrent hva som helst, men på en voksen dame ser det lett ut som "trying too hard".   Det ser uansett mer "classy" ut å vise bare litt hud 😉

Anonymkode: 196d4...4ad

Skrevet

Jeg bryr meg ikke hva andre går med, men personlig liker jeg ikke at brystene synes. 

Anonymkode: 2b858...2a8

Skrevet

Er ikke så veldig fan av kløft. Det ser fort Harry ut, og jo eldre en er jo mindre kløft bør en ha. Prøvde å finne bilder av kløfteantrekk som jeg syntes var fine. Det var ikke lett. Disse var de beste jeg fant:

5B52AA67-E606-436B-A1EC-C70EF2DF4B93.jpeg

EBC48E00-19EC-4B51-A33E-090FEFF16B9D.jpeg

Anonymkode: d769c...051

Skrevet

Dama har vel kommet seg hjem fra festen i 2015??

Anonymkode: 2619d...c45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...