AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har ganske store pupper, 80i I change - butikken, og 90E I vanlig klesbutikk. Så ja, man kan si at jeg ikke alltid finner klær som passer min kroppsform. Det skal sies at jeg har ting propisjonelt plassert, så jeg ser ikke feit ut. Nå har det seg sånn at jeg skal på nyttårsfest på torsdag og jeg har funnet en body (sånn som smoother over ujevnheter og bulker), som ikke er stram I det hele tatt. Den er utrolig behagelig å ha på. Ulempen er at BH'en min vil synes gjennom et tynnere stoff, og jeg får mega-kløft I den! Jeg er ikke vant til å gå med klær som gir meg så mye kløft, for jeg har alltid skammet meg litt over å ha så store pupper og vil ikke gi feil inntrykk. Jeg skal på fest med kjæresten, og naturligvis liker han å se meg med noe som gir meg kløft, men vet ikke om jeg tør! Det skal være g Anonymkode: 7bbe3...c2d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Beklager, gikk litt fort. Slutten skal være: det skal være ganske mange på festen jeg ikke kjenner og vil ikke skape feil inntrykk. Hva mener dere? Anonymkode: 7bbe3...c2d
Belbus Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Kjør på! Hadde jeg kunnet hadde jeg også valgt kløft til festlige sammenkomster som dette :D så lenge du klarer å få det til å ikke se for vulgært ut f eks ved å vise for mye lår og skuldre/armer i tillegg så synes jeg det er fint! 2
happiest Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Jeg får ikke kløft Så kjør på deg som kan! 1
Fysikeren Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Viser man mye kløft bør du spare på noe annet. Kort tettsittende kjole med stor utringning er det jeg kaller "full slut", never go full slut. Litt slut er okay, enten kort kjole eller utringning eller veldig tettsittende. 9
Gjest Hummels Skrevet 29. desember 2015 #6 Skrevet 29. desember 2015 Ikke for mye, må tenke på oss som blir kåt av det og ikke får han ned med det første.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Får selv alltid kløft, selv i sportsbh, ikke gjem dine kvinnelige former. Vis dem stolt frem du. hvorfor skal vi som har store skjule dem av frykt for å virke slutty? Anonymkode: 91384...8c9 5
Gjest lipgloss Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Syns du skal gi full gass jeg,kløft er jo supersexy kjør på du
Betti Skrevet 29. desember 2015 #9 Skrevet 29. desember 2015 Ikke for mye. Bør være et par cm før nippelen evt kommer uttafor ihvertfall.. Bedre å være på den sikre siden. Har du ofte pleid å bli drita, bruk en t skjorte
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 Åh, takk for svar dere! <3 Ble kjempe glad for å se svarene dere har gitt. Jeg har to alternativer. Har ett skjørt som sitter høyt på livet (like under bysten), men som sitter løst. Som et flagrende skjørt. Det andre er tettsittende, men jeg forstod det slik at det ser litt trashy ut om det er både kløft OG tettsittende. Jeg er ikke flau over puppene mine, men er alltid påpasselig med at jeg ikke ser vulgær ut :-) jeg syns alle pupper er fint, men selvfølgelig finnes der klær som passer det ene bedre enn det andre. Hilsen TS Anonymkode: 7bbe3...c2d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #11 Skrevet 29. desember 2015 30 minutter siden, Fysikeren skrev: Viser man mye kløft bør du spare på noe annet. Kort tettsittende kjole med stor utringning er det jeg kaller "full slut", never go full slut. Litt slut er okay, enten kort kjole eller utringning eller veldig tettsittende. Det løse skjørtet går ca til litt over knærne. Vil det se slutty ut om jeg da velger bodyen med dette skjørtet? Jeg skal ha på meg en jakke over, så viser ikke armer heller :-) Hilsen TS Anonymkode: 7bbe3...c2d
Fysikeren Skrevet 29. desember 2015 #12 Skrevet 29. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det løse skjørtet går ca til litt over knærne. Vil det se slutty ut om jeg da velger bodyen med dette skjørtet? Jeg skal ha på meg en jakke over, så viser ikke armer heller :-) Hilsen TS Anonymkode: 7bbe3...c2d Bare litt over knærne da
mjauritz Skrevet 30. desember 2015 #13 Skrevet 30. desember 2015 Jeg ville ha kjørt på med bodyen jeg! Det er tross alt nyttårsaften så da kan noen regler strekkes litt om du skal på fest med venner. Jeg syntes kløft ofte blir litt corny i hverdagsklær, men når jeg ser jenter som er fin form og tettsittende kjoler MED kløft til spesielle anledninger så syntes jeg det ser råbra ut. Når det først er nyttårs så syntes jeg at den kjolen som får deg til å se best ut er den som skal brukes. Nyttårsaften er den ene dagen i året hvor man kan være litt over-the-top, og det er passende å ikke tone ned! Kjør på! 3
Puny Skrevet 31. desember 2015 #14 Skrevet 31. desember 2015 Kommer litt an på hvor gammel du er, tidlig/ midten av 20 årene er det i alle fall greit. Nå vet jeg ikke om det var nyttårsaften du tenkt på, men hvis det er det syntes jeg i alle fall det er innafor. Er det en dag i året man kan gå for "full pupp" så er det vel da. 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #15 Skrevet 31. desember 2015 Ta i så fall definitivt det løse skjørtet. Du blir sikkert fin Anonymkode: 94a1f...097
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #16 Skrevet 31. desember 2015 Hvor mye kløft man kan vise, har med settingen og alderen din å gjøre, synes jeg. Er det fest er det klart du kan gå for kløft. Anonymkode: 05e7f...495
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #17 Skrevet 31. desember 2015 Ta inspirasjon fra Gloria i Modern Family. Har du en timeglassfigur og store bryster, er kløft bare flott. Vis frem dine positive sider En wrap-kjole eller liknende er flatterende og sexy. Vil du unngå å se tacky ut begrenser du bare hvor mye hud du viser ellers. Dvs. at kjolen ikke er kort eller med åpen rygg i tillegg. Anonymkode: 0d333...d56 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #18 Skrevet 31. desember 2015 Du må nesten bare gjøre det du føler deg komfortabel med. Jeg har det som deg og har aldri følt meg vel med for mye hud og kløft. De gangene jeg har prøvd å vise litt fordi jeg har kjøpt meg en topp eller kjole jeg synes ser så bra ut på andre, har jeg følt meg utilpass hele kvelden. Hvis du føler at for deg så er der ikke slik, og at du vil føle deg vel, så kjør på, hvis ikke hadde jeg valgt noe annet. Anonymkode: e1ca8...0ce
Dina86 Skrevet 31. desember 2015 #19 Skrevet 31. desember 2015 Ta på deg det du syns blir fint og prøv å ikke tenk så mye på hva andre tenker om det. De bryr seg nok ikke, eller syns du er fin Ønsker deg en fantastisk nyttårsaften!
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2020 #20 Skrevet 24. desember 2020 Fysikeren skrev (På 29.12.2015 den 22.50): Viser man mye kløft bør du spare på noe annet. Kort tettsittende kjole med stor utringning er det jeg kaller "full slut", never go full slut. Litt slut er okay, enten kort kjole eller utringning eller veldig tettsittende. Man er ikke slut fordi om man viser kløft. Hvem har bestemt disse reglene om at man er nødt til å spare på noe annet hvis man viser kløft? Hvis man synes det er fint med kort tettsittende kjole, så ser jeg ikke problemet. Vi må slutte å se på folk som slutty for hvordan de liker å kle seg, for det kan føre til at folk ikke tør å være seg selv. Hvordan folk kler seg trenger heller ikke ha noen som helst sammenheng med hvem man vil ligge med etc. Jeg er enig i at man ikke trenger å gå naken i offentligheten, eller tilnærmet det, men vi må slutte å kalle folk slut. Hvis noen har på seg alt for lite klær til anledningen, kan man si fra til vedkommende at det er lurt med mer, hvis man kjenner vedkommende godt nok og er komfortabel med det. Men å tenke på andre som slut basert på klesvalg, hvorfor skal vi det? Anonymkode: c4abb...55c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå