AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Fikk du lån fra banken? Jeg har ikke noe annet enn evt studielån som jeg kan bruke som egenkapital (studielån for 3 år). Eller er det bedre å betale tilbake alt jeg har av studielån for så å søke om lån, med egenkapital på 0kr da? Kommer til å ha jobb fra sommeren av, og går utifra jeg får noe fast rimelig raskt. Vil også være et trygt og sikkert yrke. Anonymkode: 8d4ba...9ab
stan Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Det er få lån som er så gunstig som studielånet. Særlig i forhold til sykdom og arbeidsløshet, eller om du senere ønsker å studere mere. Har du mulighet til å å bruke av det, bruk av studielånet.
Julebrus Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har mye studielån som jeg skal bruke som egenkapital når jeg skal kjøpe bolig nå. Pga dette får jeg mye egenkapital, og jeg får høyere lån. Du må for all del ikke betale tilbake studielånet ditt om du skal søke om boliglån. Studielånet er et bra og billig lån, og du kommer ikke til å få noe boliglån når du har 0 kr i egenkapital.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå