Gjest Bøllefrøa Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Ønsker meg parkdress /heldrakt til alpinbakken. En til meg og en til mannen. Vil helst unngå de grønne bondedraktene til felleskjøpet. Men dere barnehagetanter - hvor kjøper dere de kjeledressene dere har på dere når dere er ute og leker med barna?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Europris og Sparkjøp ol har slike dresser. Ellers er scooterdresser enda bedre men koster en del mer. Anonymkode: 65ab7...81c
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Jeg er veldig fornøyd med varmedressen til europris iallefall. Billig er den også Anonymkode: 45c27...67f
saltyliquorice Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Du kan få kjøpt dress på europris i perioder også vet jeg at de selger dress hos stormberg. 1
Kara W Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Vi har slike parkdresser (fått i gave, så vet ikke hvor de er kjøpt). De er supre til å leke ute med barna i snøen, men jeg synes ikke de er noe særlig til alpinbruk. De er litt klumpete, og alt for varme, er min mening. Da anbefaler jeg heller å kjøpe en litt tynnere jakke og bukse.
Gjest Runforit Skrevet 30. desember 2015 #6 Skrevet 30. desember 2015 http://www.stormberg.com/no/ute-vattert-dress-hoved.html#21046
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Jula og Europris har slike dresser. Hatt et par fra begge steder, og elsker jula sin. Selv om den er dobbelt så dyr. Bor i den dressen vinterstid. Selv om jeg bare skal på butikken. Anonymkode: 0b1cd...61d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå