Gå til innhold

trene barbeint på senter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her en dag fikk jeg påpakk for å trene barbeint på treningsenteret,fikk beskjed om at dette var strengt forbudt,jeg har trent på dette senteret i snart 1 år og har alltid trent barbeint,hvorfor ble dette så farlig nå og hvorfor er ikke dette lov,visst det er hygene så betyr jo det ingenting for de som er redde for noe bruker jo sko

Anonymkode: aa197...ad7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tatt seg ut om alle skulle trasket rundt uten sko på. En ting er i bassenget hvor alle dusjer før de går i vannet (i allefall skal dusje...) Dessverre er slett ikke alle nydusjet når de starter treningen. Tåfis, svette, fotsopp osv. Nei, det vil jeg ikke ha noe av. Rene sokker i det minste, hvis du absolutt ikke vil ha sko.

Anonymkode: 6028d...acc

• Liker 4
Skrevet

Bra de sa fra, er jo sykt uhygienisk! Har sett et par som trener uten sko der hvor jeg trener, merkelig greie. Hvorfor ikke bruke sko? Tenk om du får fotsopp, eller sprer fotsoppen din til noen andre?

Anonymkode: f74a4...47a

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg bruker heller ikke sko, men trener med sokker av hensyn til andre. Regner med det er hygieniske grunner til at du fikk tilsnakk, og det er ikke så fryktelig rart igrunn, noen mennesker har helt sykt ekle føtter. 

Skrevet

Det er da helt åpenbart hvorfor du skal bruke sko? Samme som at man trener i noe annet enn bh og en bitteliten shorts som forsvinner oppi underlivet når man trener ute blant folk.

• Liker 2
Gjest 1anonym2
Skrevet

Man kan ikke trene barbeint på et treningssenter da, vel! Det vet jo alle. Fotsopp i fleng hadde det vært da! Og det er bare en av tingene, dessuten er ikke folk så gode på å holde føttene rene og fine, så jeg syns det er rart ingen har sagt noe før!

Skrevet

Sykt uhygienisk, som allerede nevnt. Fotsopp, fotvorter, lukten av svette føtter rundt omkring. Nei takk du

Skrevet

Egentlig like ille som de som tar intimbarberingen i dusjen på treningssenteret!

Anonymkode: 9db3e...ca2

Skrevet

Noen folk eier ikke personlig hygiene, og påfører oss som liker å holde oss rene, ganske mye dritt.

Anonymkode: 21de1...02a

Skrevet

fotsopp, neglsopp, vorter etc etc etc.
FYSJ!

Skrevet

Æsj!! :spy: Bra du fikk tilsnakk. 

Anonymkode: 392aa...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...