Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg håper noen kan gi meg noen synspunkter her, jeg har ingen nære jeg føler jeg kan dele dette med nå... For en tid tilbake arbeidet samboeren min hjemme i sin hjemby et halvt års tid. Det var en tøff periode å være hjemme alene med mye arbeid og ansvar for vår lille sønn. Man mannen kom hjem til slut og alt var fint igjen. Til jeg her om dagen kom over noe på telefonen hans. Og ja, jeg sjekker, det har vært episoder tidligere som har svekket tilliten min til han. Jeg hadde ingen mistanker, en magefølelse kanskje bare. Så da fant jeg det, et snap-navn jeg ikke kjente (vi kjenner for det meste hverandres venner), og på historikken sto det ingenting annet enn et bilde. Av underlivet til en kvinne, og det var ikke meg for å si det sånn!! Jeg fikk sjokk, hadde ikke forventa å finne noe som helst faktisk... Jeg stolte på han. Eller tydeligvis ikke. Det som skjer videre: Jeg vekker ham (dette var på morgenen) og ber han stå opp og kle på seg. Sier han har et og annet å forklare. Så skjer, han reagerer med: "det er dumt" (at jeg fant det) og forklarer det med at det er en som har vært forelska i han i mange år og som syntes det var fett at han var i byen igjen. Hun hadde sendt han bildet og han hadde sagt han ikke var interessert i sånt. Når jeg spør hvordan hans søsken ville beskrevet hvilken historikk de har så endrer han forklaringen til at det var en han brukte å "ligge litt med" for 10-15 år siden, og at de synes hun er skikkelig dust.... Sånt kommer ikke utav det blå? Nei. Etter en stund kommer det frem at han hadde møtt henne i en lekebutikk hvor hun tilfeldigvis jobbet da han skulle se etter leker til gutten vår, (har vanskelig for å tro på det) og det utveksles nesten tilfeldig snap-brukernavn. Det kommer enda senere, etter press fra meg om at han er bare nødt å fortelle alt som det er for jeg tror ikke en døyt på noe av det han forteller, at de hadde i begynnelsen Det forklares da at de har sendt kompis-snapper" til hverandre, dagligdagse ting. Til en gang han sier at "det er dritt å være så langt hjemmefra", (dette skal ha vært på toalettet på arbeidsplassen hans) og da kom det i retur dette bildet jeg fant, jeg måtte spørre om han da onanerte til dette og det ble iallefall ikke benektet. Så dere skjønner, jeg er ganske frustrert. Og jeg vet ikke hva jeg skal tro. Han bedyrer at han ikke har "møtt" henne, men jeg vet virkelig ikke hva je skal tro. Han lyver og finner på ting. Jeg elsker han virkelig, men nå hater jeg han, og henne like mye! Det veksler mellom apati, strigråt og raseri... Vi har snakket og grått begge to, jeg vil så veldig at det skal være sant når han sier det ikke var noe mer, men jeg har vanskelig for å tro. Og det sliter meg i stykker! Vi har vært sammen i over 5 år, er forlovet, vi har hus og barn. Han har fått arbeid her hjemme også (vi bor i en annen del av landet enn hans hjemby). Ting ser endelig ut til å ordne seg. Jeg skulle på en måte ønske at jeg ikke fant ut av dette, men på en annen side føler jeg meg så dum og lettlurt! Dette skjedde i august, jeg oppdageet snapen nå. (En annen ting er at han i juli fikk Klamydia, som slo ut en ukes tid etter han hadde vært hjemme en tur og anklaget meg for å ha ligget rundt, noe jeg ikke hadde på noen måte og i tillegg hadde en negativ test) Hva tenker dere om dette?
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Finn deg en ny mann, han der er søppel Anonymkode: e2eb9...1ad 7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 Han har definitivt vært utro. Og siden han ikke ser ut til å innrømme det heller bør du gå Anonymkode: 927ad...0a1 7
icom Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 han fikk klamydia i juli? Klamydia ligger vel umulig så lenge latent? Ellers historien han kom med virker tynn.. varsellampene bør lyse. Sier ikke at du skal løpe (som alle andre her på KG gjør), men lampene bør lyse..... 8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #5 Skrevet 29. desember 2015 Drit i snaooen, herregud fyren fikk klamydia i sommer!! Hvorfor i alle dager overser du dette?! Han gar vært utro. Ingen tvil. Spørsmålet er hva du vil gjøre videre. Slik jeg ser det har du to valg: 1: Gå aktivt i parterapi og forsøke å komme over dette. Men parterapi er en nødvendighet. 2: Gå fra han. Anonymkode: c314d...af9 8
Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #6 Skrevet 29. desember 2015 Et øyeblikk siden, icom skrev: han fikk klamydia i juli? Klamydia ligger vel umulig så lenge latent? Ellers historien han kom med virker tynn.. varsellampene bør lyse. Sier ikke at du skal løpe (som alle andre her på KG gjør), men lampene bør lyse..... Klamydiaen be oppdaget i slutten av juli, bildet jeg fant var fra slutten av august. Vet jo ikke når de begynte å ha kontakt..
Mayoo Skrevet 29. desember 2015 #7 Skrevet 29. desember 2015 Det er jo ingen tvil om han har vært utro. 6
icom Skrevet 29. desember 2015 #8 Skrevet 29. desember 2015 Klamydia kan vel i utgangspunktet ligge latent i noen mnd (men ikke år... i tilfelle han fikk dette FØR han møtte deg). Så slik jeg ser det har jo han hatt svinn på skauen og har et forklaringsproblem. Han anklaget deg for å ha klamydia.. ble det bare med det? hadde han virkelig trodd at du har vært utro så hadde vel han tatt den diskusjonen lengre? (altså gått fra deg...) 1
Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2015 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Drit i snaooen, herregud fyren fikk klamydia i sommer!! Hvorfor i alle dager overser du dette?! Han gar vært utro. Ingen tvil. Spørsmålet er hva du vil gjøre videre. Slik jeg ser det har du to valg: 1: Gå aktivt i parterapi og forsøke å komme over dette. Men parterapi er en nødvendighet. 2: Gå fra han. Anonymkode: c314d...af9 Overser det overhodet ikke, men som han forklarte: Legen menete symptomene var forenelig med en bakterieinfeksjon som .eks klamydia. Prøvene var usikre, og før det kunne tas nye så var det allerede behandlet. Jeg lot tvilen komme han til gode, men det er lett å dra sammenhenger her...
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #10 Skrevet 29. desember 2015 Skjønner at du er rasende. Men må si jeg henger meg mer opp i klamydia historien? Da har han jo ligget med en annen helt garantert. Og det er mer sikkert enn at bildet beviser utroskap. Anonymkode: 90148...c87 4
Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2015 1 minutt siden, icom skrev: Klamydia kan vel i utgangspunktet ligge latent i noen mnd (men ikke år... i tilfelle han fikk dette FØR han møtte deg). Så slik jeg ser det har jo han hatt svinn på skauen og har et forklaringsproblem. Han anklaget deg for å ha klamydia.. ble det bare med det? hadde han virkelig trodd at du har vært utro så hadde vel han tatt den diskusjonen lengre? (altså gått fra deg...) Ja, det ga seg fort da det ble ord mot ord.
Gjest Atheena Skrevet 29. desember 2015 #12 Skrevet 29. desember 2015 Det er åpenbart at han har hatt sex med en annen når det kommer til å få klamydia. Det er helt åpenlyst at han ikke har hatt dette i 5 år og at du ikke har blitt smittet. Når det kommer til snapp så viser jo det det emosjonelle sviket.
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #13 Skrevet 29. desember 2015 Klamydia er ikke som herpes, hvor det kan bryte ut flere måneder etter, flere år. Og at du ikke har det burde være nok til å skjønne at han har ligget med noen andre. Anonymkode: bd144...8d5
Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 29. desember 2015 3 minutter siden, icom skrev: Klamydia kan vel i utgangspunktet ligge latent i noen mnd (men ikke år... i tilfelle han fikk dette FØR han møtte deg). Så slik jeg ser det har jo han hatt svinn på skauen og har et forklaringsproblem. Han anklaget deg for å ha klamydia.. ble det bare med det? hadde han virkelig trodd at du har vært utro så hadde vel han tatt den diskusjonen lengre? (altså gått fra deg...) Vet forresten ikke hvordan det er med menn, men som han sa at klamydia kan være lengere latent hos kvinner enn menn, som nesten umiddelbart får utslag når de smittes iflg hans lege da. Jeg har nok ikke villet innrømme at det kunne være slik, og føler meg ganske teit nå i ettertid. Menn KAN jo teoretiskfå bakterieinfeksjoner også?
Betti Skrevet 29. desember 2015 #15 Skrevet 29. desember 2015 Jeg syns dette var inviklede greier, men jeg kunne IKKE ha holdt på sånn. Han gjør uakseptable ting. Å i det hele tatt ha den interessen for en annen kvinne er ufordragelig. Det er alltid trist når det er barn inn i bildet, men hvis du skal gå rundt og tenke på dette så blir ikke forholdet noe sterkere av den grunn. Tvert imot vil det gå imot din fordel. Han er ikke noe å samle på. Utroskap greier blir jeg så provosert av! Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #16 Skrevet 29. desember 2015 8 minutter siden, IglePigle skrev: Det er jo ingen tvil om han har vært utro. Dette! Anonymkode: e569e...dee 1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #17 Skrevet 29. desember 2015 Uff så kjipt.. Han bør du bare droppe. Slik behandling fortjener ingen. Lykke til Anonymkode: 3f663...23d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #18 Skrevet 29. desember 2015 8 minutter siden, Truttatrutta skrev: Vet forresten ikke hvordan det er med menn, men som han sa at klamydia kan være lengere latent hos kvinner enn menn, som nesten umiddelbart får utslag når de smittes iflg hans lege da. Jeg har nok ikke villet innrømme at det kunne være slik, og føler meg ganske teit nå i ettertid. Menn KAN jo teoretiskfå bakterieinfeksjoner også? Så du tror det teoretisk sett KAN ha vært en bakterieinfeksjon og IKKE klamydia? Selv om legen bekreftet klamydia? Anonymkode: 90148...c87
Truttatrutta Skrevet 29. desember 2015 Forfatter #19 Skrevet 29. desember 2015 Takk for alle dere som svarer. Å være usikker på om det man hører er løgn eller sannhet gjør at man blir usikker på seg selv til slutt. Å se på objektive fakta er det beste, og det er vanskelig når man står med alt over hue
skinnjakke Skrevet 29. desember 2015 #20 Skrevet 29. desember 2015 Klamydia kommer i samme sving med sex, så ja, han har vart utru. Rart at du ens spørr. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå