Gå til innhold

Dere som er alene på nyttårsaften, forteller dere det til andre? Eller skjuler dere det/lyver?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drar ikke langt på nyttårsaften jeg heller. Deler leilighet med en som ikke er glad i smell, så det er den spesielle dagen i året det er greit å være hjemme.

Lager litt god mat, har lagt en flaske champagne i kjøleskapet, kjøper noe snadder til den skuddredde og gleder meg til å se nyttårsaften i en ny by.

Om fristelsen blir for stor, og den skuddredde er ok, så stikker jeg nok ut på gateplan og mingler litt tenker jeg :)

Riktig godt nytt år til alle som skal være alene og lurer på hvem som skal ønske dem godt nyttår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er ikke nyttårsaften en spesielt viktig dag.. I år blir det en stor feiring, men jeg har vært alene på nyttårsaften tidligere uten at det gikk inn på meg. Var ikke invitert med på noe, men jeg koste meg med film og godteri og syntes det var deilig å slappe av alene. Men andre igjen kan oppleve det helt annerledes, og føle seg ensomme og utenfor. Den ene gangen antok jeg forresten at en venninne av meg hadde store planer, men hun var også alene som meg :P Av og til kan det være verdt å ta en tlf. Kanskje venninnene dine ikke har noen spesielle planer? 

Anonymkode: eccff...475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...