AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har alltid vært plaget med at jeg ikke kan bruke mye penger på meg selv, mens på min samboer er det ingen problem å betale 1500kr for en genser, men til meg selv vil jeg helst ikke at den skal koste over 200kr. Jeg elsker alt som har med klær og sko å gjøre, og kunne lett brukt alle pengene jeg sparer i mnd på dette, om jeg hadde vært alene! Hva gjør dere for å "rettferdiggjøre" for dere selv når dere kjøper klær til dere selv? Jeg trenger det strengt tatt ikke, men jeg trenger det for å ha ting i garderoben jeg kan føle meg fin i i hverdagen, og ikke bare helt ok, om dere skjønner. Min samboer er lik meg, så i hans hode kan jeg bruke masse penger på klær, men jeg får dårlig samvittighet likevel, jeg.. Anonymkode: 884d4...245
Cambria Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Jeg og elsker klær, men klarer ikke bruke mye penger på det. Det jeg Gjør er å handle på salg. Så å si alle mine klær er kjøpt på salg. Rett etter sommersesongen og i romjula er det mye salg. Da har du gode muligheter til å få tak I billige klær som du føler deg fin og vell i
mjauritz Skrevet 30. desember 2015 #3 Skrevet 30. desember 2015 Ååå jeg er akkurat samme som deg! Jeg kan helt fint bruke nesten 3.000,- på en Burberry skjorte til samboeren, men jeg tror ikke jeg kan huske forrige gang jeg kjøpte noe til meg selv som ikke var på salg. Det er egentlig helt latterlig, for jeg har nok penger til å kjøpe meg klær... Har STORE problemer med å kjøpe bukser til over 299,- for de jeg har for 299,- passer så fint, så hvorfor skal jeg da kjøpe noe til 699,-? Og nå har jeg ikke kjøpt meg noe nytt på maaange mnder. Kan finne noe i butikken og vurdere opp og ned i mente over 300,- for å tilslutt ikke kjøpe det. Gjerrige meg.. Men når ting er på supersalg, da kan jeg gå amok og kjøpe drit jeg egentlig ikke syntes er så fint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå