Gå til innhold

husarbeid

majan

Anbefalte innlegg

sitter her og lader opp til og vaske huset og rydde, kjedelige greier, men det måjo gjøres også da

får sette på noe musikk og ta det som en treningsøkt :husarbeid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husarbeid er det verste jeg vet.

Derfor var det deilig å komme hjem i dag. Da var hele huset shinet. Gubben har til og med ryddet og vasket i kjøkkenskapene. Plutselig hadde vi mer plass der enn jeg trodde.

Han har støv på hjernen da, det er ikke alltid like greit. Ikke når han setter meg i gang, og jeg som blir så lett avledet. Da får han spader :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StoreSky

Sitter her og avleder meg selv... Har en kjole i vasken til bløt, teppe på veranda -SÅ bom stopp!

Tror dere jeg har en eller annen form for sykdom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og avleder meg selv... Har en kjole i vasken til bløt, teppe på veranda -SÅ bom stopp!

Tror dere jeg har en eller annen form for sykdom???

Synes dette høres helt normalt ut jeg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal jeg ta huset... eh.. leiligheten. Akkurat NÅ har jeg veldig lyst, men det kan jo hende at lysten er over til i morgen.

Jeg lagde arbeidsliste uke for uke til ungene jeg.... den har aldri blitt fulgt. Hva var det som skjedde?? Hmmm... stramme opp avkommet og seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tar en halvtime hver dag. da blir det lettvint hele uken.

Vi er bare to og hund, men aldri rot, støv.

har stort hus også.

blir elden et ork om man tar litt hver dag.

skippertak er veldig litsomt. slik gjorde e også før i tiden, men endte om at det ar stadig noe som ventet. da var vi to barn som bodde her også.

begynte med å ta litt her dag da ungene var små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg er heller ikke så veldig glad i husarbeid, men får noia når det er rotete og støvete. Min løsning er å ta litt om gangen, og så er jeg veldig glad i slike ting som våtservietter og tørrmopp, for det gjør livet enklere. Nå har jeg tørket støv og moppet gulvene, selv om jeg er syk.

Ikke så dumt å ha en samboer som er ryddig av seg, og som tydeligvis digger å rydde på kjøkkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter selv å drøyer med husarbeidet... Er alltid rotete når samboeren har hatt en fri-helg... I noen perioder er vasking og rydding bare avslappende og lettvindt, men akkurat nå er jeg ikke i en slik periode..mangler motivasjon...Men jeg får vel sette i gang.... :veldigsur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...