AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Hei, jeg er 156cm og forsøker å gå ned i vekt, veier ca 60kg. Spiser ca 1400 kcal daglig, men gikk på en kjempesmell inatt. Begynte med å drikke masse sprit blandet med burn zero, og så dro jeg på nach hvor jeg spiste to 100g kokesjokolader(1020 kcal) en boks med sjokoladekjeks (800kcal) pluss masse sandkaker og andre julekaker. Kan tenke meg det ble nærmere 5000 kcal. Burde jeg kutte ned på kaloriene i dagene som kommer? Anonymkode: 6e48a...32d
happiest Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Hvordan klarte du å spise så mye? Så ikke de andre rart på deg? Jeg tror du bare skal spise som vanlig nå...Ta deg heller noen ekstra treningsturer. 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 2 minutter siden, happiest skrev: Hvordan klarte du å spise så mye? Så ikke de andre rart på deg? Jeg tror du bare skal spise som vanlig nå...Ta deg heller noen ekstra treningsturer. Haha det rare er at de ville ha meg til å spise det og faktisk mere(!), de mener vel at jeg begynner og bli litt fanatisk, og det gjør jeg vel også. Menmen, det gikk ned på høykant uten problemer. Spiste ikke alt i en smekk, men ila ca tre timer, men fremdeles drøyt. Men tusen takk for svar:) Anonymkode: 6e48a...32d
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Gå videre som normalt og ikke tenk mer på det. Det utgjør minimalt i det lange løp. Anonymkode: 641db...269 8
Gjest Egiett Skrevet 31. desember 2015 #5 Skrevet 31. desember 2015 Ville ikke brydd meg om det, det har ingenting å si i det lange løp. Fortsett å spise sunt som vanlig, men ikke prøv å spare inn de kaloriene igjen. Men kan jeg spørre hvordan du spiser ellers? Det kan være verdt å finne ut om det er noe med matvanene ellers (som å for eksempel nekte seg alt som er godt men usunt) som gjør at når du først skeier ut, går det litt over styr.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #6 Skrevet 31. desember 2015 Spist er spist:) Fortsett som før, og ikke sult deg for å ta det igjen. Husk å unn deg noe godt innimellom, ellers blir det som Egiett sier, at når man først skeier ut så går det over styr. Anonymkode: 0fff4...4fb
peppermyntete Skrevet 31. desember 2015 #7 Skrevet 31. desember 2015 Spis som vanlig du! En utskeielse har ikke så mye å si i det lange løp! Jeg hadde blitt gal hvis jeg ikke kunne gjort det i blant i alle fall, spesielt nå i jula siden julemat er noe av det beste jeg får! Og sushi..! Og kinopopcorn! Slike ting unner jeg meg med god samvittighet og det har ikke hindret min vektnedgang i alle fall
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2015 #8 Skrevet 31. desember 2015 Den 29. desember 2015 at 19.01, AnonymBruker skrev: Hei, jeg er 156cm og forsøker å gå ned i vekt, veier ca 60kg. Spiser ca 1400 kcal daglig, men gikk på en kjempesmell inatt. Begynte med å drikke masse sprit blandet med burn zero, og så dro jeg på nach hvor jeg spiste to 100g kokesjokolader(1020 kcal) en boks med sjokoladekjeks (800kcal) pluss masse sandkaker og andre julekaker. Kan tenke meg det ble nærmere 5000 kcal. Burde jeg kutte ned på kaloriene i dagene som kommer? Anonymkode: 6e48a...32d Du sier du vil ned i vekt, forteller så at du har spist enormt masse også er spørsmålet ditt om du bør spise mindre? Kjeder du deg fryktelig, du. Anonymkode: 2cf5b...bfb 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2016 #9 Skrevet 2. januar 2016 Lider du av overspising? Når man er på fest, er det vel det siste man tenker på å å helle innpå med sjokolade og kaker i massevis. Kjenner meg igjen..... Jeg kunne gjøre det før, men ikke nå. Anonymkode: 76f20...f06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå