Gå til innhold

Avslutte forhold selv om jeg egentlig vil fortsette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg kommet til et punkt hvor jeg tror at det beste bare e å avslutte alt med han jeg holder på med. Vi har nå holdt på i seks måneder. Og ingenting "nytt" har skjedd. Jeg tok opp med han får en måned siden hva jeg tenkte og følte. Jeg vil jo helst at det skal bli noe mer, men det går så sabla tregt! O jeg bruker mye tid og energi på å tenke på han. Både positive og negative tanker. 

Så nå lurer jeg rett og slett på om jeg skal si i fra og bare avslutte alt. Det kan godt hende jeg ødelegger noe som kan bli til noe mer, men jeg kan ikke ta hensyn til at han er så "treg" lengre. Jeg må tenke litt på meg selv også, selv om jeg synes hele opplegget er dumt og at det skulle fått et bedre utfall. 

Hva synes dere? Har noen gjort noe lignende før? Avsluttet noe selv om dere egentlig vil fortsette? 

Anonymkode: 1e766...470

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg synes du skal sette et standpunkt. "Enten må vi gå videre sammen eller så går vi videre alene"

så enkelt, men SÅ vanskelig!

• Liker 4
Skrevet

det har jeg gjort noen ganger ja. Fordi jeg ikke får nok/riktig respons fra han, selv om det er alt jeg ønsker. Men da er det bare rett og slett feil person.

Anonymkode: 88b2f...f04

Skrevet
7 minutter siden, breiflabb skrev:

Ja jeg synes du skal sette et standpunkt. "Enten må vi gå videre sammen eller så går vi videre alene"

så enkelt, men SÅ vanskelig!

Ja, det er veldig vanskelig! Hvordan skal jeg si det til han? Sist jeg måtte si i fra om noe så sendte jeg en melding. Jeg klarte ikke å si det face to face! Da fikk han også tid til å lese mld og tenke. Så ringte han meg opp samme kveld og vi snakket om det. Men er dette en god ide i dette tilfellet?

Skrevet

Det er vanskelig når man liker noen og har håp om at det kan bli noe mer, men det er veldig liten sjanse for det når dere ikke har kommet lenger etter 6 mnd, uansett hva han sier (action speaks louder than words)! Høres ut som han holder deg på gress og ikke ser på deg som noe mer enn en midlertidig sexdame og koselig selskap. Se selvverdien i deg selv, få deg litt ryggrad og gi han et ultimatum, eller rett og slett bare bryt kontakten uten å lage noe greie ut av det. Han vil skjønne hvorfor, og trenger å få tydelig symbolisert at han kan ikke få både i pose og sekk når det kommer til andres dyrebare følelser og tid om det er helt uten mål og mening.

Anonymkode: 12bc3...4c5

• Liker 3
Gjest Klaveret
Skrevet

Jeg lurer på hva "nytt" du vil skal skje? 

Dersom han er en type mann du virkelig kunne tenke deg å leve livet med synes jeg du skal gi det litt mer tid. Men, som sagt - hva konkret er det du vil skal skje?

Skrevet
16 minutter siden, Klaveret skrev:

Jeg lurer på hva "nytt" du vil skal skje? 

Dersom han er en type mann du virkelig kunne tenke deg å leve livet med synes jeg du skal gi det litt mer tid. Men, som sagt - hva konkret er det du vil skal skje?

Per tid så holdervi bare på. Jeg vil ha et forhold, en kjæreste. En som jeg kan se en framtid sammen med, ikke det at vi skal planlegge ekteskap og barn, men jeg er ute etter noe seriøst. Dette vet han, og dette er han selv ute etter (iflg han). Jeg vil også at vi forbedrer forholdet slik det er nå, dersom vi skal prøve litt tid. Jeg synes feks at vi er for sjeldent sammen, og da synes jeg det er vanskelig å forholde meg til han og det blir vanskelig å ta opp ting når det går så lang tid mellom hver gang, for jeg vil jo ha det hyggelig og ikke lage noe dårlig/klein stemning. 

Skrevet

Sorry jeg tror du har gått i utnyttelsesfella her med en mann som ikke greier å vokse opp å binde seg til deg. Alle menn sier "joda men ikke helt enda" for å holde på selskapet litt lenger, og desverre faller mange kvinner for det men ender opp mer såra og lurt enn i utgangspunktet..

Anonymkode: 12bc3...4c5

• Liker 2
Skrevet

Hvilket forhold? Dere har jo bare sex og alt foregår på hans premisser.

Stol på meg, hadde han vært interessert i et forhold med deg ville dere vært kjærester for flere måneder siden.

Anonymkode: 9b8c6...3ce

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er veldig vanskelig! Hvordan skal jeg si det til han? Sist jeg måtte si i fra om noe så sendte jeg en melding. Jeg klarte ikke å si det face to face! Da fikk han også tid til å lese mld og tenke. Så ringte han meg opp samme kveld og vi snakket om det. Men er dette en god ide i dette tilfellet?

Det beste er jo Face til face, men melding fungerer det og.

husk bare for all del og ta med et spm.tegn så han skjønner han skal svare:p

Jeg skrev en sånn melding til en jeg holdt på med uten spm.tegn, han svarte ikke på den, mulig det hadde gjort saken om han så ?;) 

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket forhold? Dere har jo bare sex og alt foregår på hans premisser.

Stol på meg, hadde han vært interessert i et forhold med deg ville dere vært kjærester for flere måneder siden.

For alt vi vet så kan det være han mener de allerede er i et forhold ;)

Anonymkode: 88b2f...f04

Skrevet

Hei. Jeg har holdt på med en mann i 6 mnd, og nå nettopp har vi gått over til å bli kjærester. Jeg tror du må ta praten med han! 

Anonymkode: 86c39...f26

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Jeg tok opp med han får en måned siden hva jeg tenkte og følte. Jeg vil jo helst at det skal bli noe mer, men det går så sabla tregt!

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

For alt vi vet så kan det være han mener de allerede er i et forhold ;)

Les hva TS skriver, hun blir bare holdt på gress.

Skrevet

Ikke skriv melding!! Du kommer til å få bedre og klokere svar face to face, også får dere snakket ordentlig sammen uansett hva utfallet blir.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...