AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Når jeg går inn på en anne sin facebookprofil, så kommer deres innlegg/ting de har likt på newsfeeden, og personen som forslag i chatten min. Eller personen blir hvertfall liggende en stund på chatlisten. Noen ganger kommer det helt randome folk i den listen. Betyr det da at de har vært innpå profilen min, eller er det tilfeldig? For jeg lurer på om JEG kommer opp i deres chat om jeg snoker litt. Hva er det som gjør at tilfeldige noen ganger kommer på chatlisten? Anonymkode: 8478a...869
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #2 Skrevet 29. desember 2015 Folk du ikke er venner med skal vel ikke dukke opp i chatten vel?? 😯 Anonymkode: 4e90e...838
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #3 Skrevet 29. desember 2015 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk du ikke er venner med skal vel ikke dukke opp i chatten vel?? 😯 Anonymkode: 4e90e...838 jo som jeg er venner med på facebook men aldri snakker med eller besøker profilen til kommer noen ganger opp i den chatforslagsboksen eller hva jeg skal kalle det. Besøker jeg profilen til noen så kommer ting de har likt på facebook opp i newsfeeden og på chattsiden, jeg lurer på om det samme skjer hos de. Slik at de da merker at jeg har snoket. Anonymkode: 8478a...869
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2015 #4 Skrevet 29. desember 2015 Det er tilfeldig. Og når ble det snoking å gå inn på dine venners facebookprofil? Anonymkode: fb63e...e31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå