Gå til innhold

Hvordan kan homofile mennesker tenne seksuelt på hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, la oss si at du har Kalle, en homofil og femi mann (som jo de fleste homofile av en eller annen merkelig grunn er). Doller seg opp, veldig nøye med utseendet, napper brynene og lesper når han snakker. En femi og homofil mann. Så har du homofile Knut som er barsk og mandig, du skulle kanskje ikke engang tro at han er homofil (men det er han). Knut og Kalle forelsker seg i hverandre og tenner på hverandre. 

Siden Kalle er homofil og mann, betyr det at han tenner på menn, ikke damer. Så hvorfor velger Knut en halvmenn/halvdame/femi mann? Liker han egentlig damer, kunne han tatt til takke med en mandig kvinne? 

Det er også de homofile som er femi (eller mandige, hvis vi snakker om kvinner) som faller for hverandre. Men når hele greia handler om at de tenner på samme kjønn, hvorfor velger de da å bli sammen med en som er mer kvinne enn mann? det forstår jeg ikke, det er fullstendig ulogisk....

Anonymkode: d6042...114

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis en mann er femi så er han jo fortsatt mann... 

Og om en kvinne er mandig (også kalt butch) så er hun fortsatt kvinne ....

Jeg er lesbisk og liker alle slags jenter/kvinner. Selv om de er butch så er de jo fortsatt kvinne med pupper og vagina.

Anonymkode: c20ff...0c9

• Liker 13
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Fordi homofili bare er en misforstått anal-fetish, så det har ikke så mye å si hvor mye "mann" man trenger å være. Han hadde sikkert vært super-happy med en dame som bare ville ha den i toeren også, eller en transe-kvinne.

toonvectors-12742-140.jpg

Endret av Franke Ann
Skrevet
27 minutter siden, Franke Ann skrev:

Fordi homofili bare er en misforstått anal-fetish, så det har ikke så mye å si hvor mye "mann" man trenger å være. Han hadde sikkert vært super-happy med en dame som bare ville ha den i toeren også, eller en transe-kvinne.

Håper du tuller nå? Homofili er ikke en misforstått anal-fetisj... Så hva mener du kvinnelig homofili er da? Kan ikke folk slutte å henge seg så jævlig opp i hvem andre elsker? Vi lever i 2015 (snart 2016), så please legg av dere de der middelalderske homofobe holdningene deres...

Anonymkode: c370a...1fc

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Håper du tuller nå? Homofili er ikke en misforstått anal-fetisj... Så hva mener du kvinnelig homofili er da? Kan ikke folk slutte å henge seg så jævlig opp i hvem andre elsker? Vi lever i 2015 (snart 2016), så please legg av dere de der middelalderske homofobe holdningene deres...

Snakk for deg selv.

• Liker 2
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann er femi så er han jo fortsatt mann... 

Og om en kvinne er mandig (også kalt butch) så er hun fortsatt kvinne ....

Jeg er lesbisk og liker alle slags jenter/kvinner. Selv om de er butch så er de jo fortsatt kvinne med pupper og vagina.

Anonymkode: c20ff...0c9

Nei. Kvinne er ikke kvinne, mann er ikke mann. Du må være blind for ikke å se forskjellen der, men det er kanskje greia med homofile.. At det ikke er så farlig, liksom. 

• Liker 1
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en kvinne med en misforstått slikke-fetish. Mange menn er nemlig ikke flinke nok til å vie musa nok oppmerksomhet med munnen sin, noe som gjør at en del kvinner ender opp med å bli lesbiske (tror de vil bli slikket bedre da, noe de sikkert også har helt rett i).

Endret av Franke Ann
Gjest lipgloss
Skrevet
39 minutter siden, Franke Ann skrev:

😱😱😱😱😳😳

Skrevet
14 minutter siden, Franke Ann skrev:

Det er en kvinne med en misforstått slikke-fetish. Mange menn er nemlig ikke flinke nok til å vie musa nok oppmerksomhet med munnen sin, noe som gjør at en del kvinner ender opp med å bli lesbiske (tror de vil bli slikket bedre da, noe de sikkert også har helt rett i).

Hva faen... er dette noe oppspinn du har sittet å funnet opp i ditt eget hode? Makan til uvitende menneske... håper virkelig ikke du er alvorlig

• Liker 5
Skrevet

Heterofile kvinner liker jo hele spekteret av menn også. Jeg liker mandige, venninna mi liker de som er litt mer myke/feminine. 

Samme med menn, de liker hele spekteret av kvinner. 

Folk har forskjellig smak. Er det så merkelig? 

Anonymkode: ab70c...981

• Liker 3
Skrevet

homofile liker folk med penis. lesbiske liker folk med vagina. bifile liker alt.

Anonymkode: 8ca6b...c11

• Liker 1
Skrevet
Den 29.12.2015 at 20.32, AnonymBruker skrev:

Heterofile kvinner liker jo hele spekteret av menn også. Jeg liker mandige, venninna mi liker de som er litt mer myke/feminine. 

Samme med menn, de liker hele spekteret av kvinner. 

Folk har forskjellig smak. Er det så merkelig? 

Anonymkode: ab70c...981

Eh, nei.... Bare.... Nei.

Anonymkode: d0c6f...787

Gjest Franke Ann
Skrevet
Den 12/29/2015 at 20.26, AnonymBruker skrev:

Hva faen... er dette noe oppspinn du har sittet å funnet opp i ditt eget hode? Makan til uvitende menneske... håper virkelig ikke du er alvorlig

Jeg har lest det.

Skrevet
3 minutter siden, Franke Ann skrev:

Jeg har lest det.

Hvor har du lest det hen da?

Anonymkode: 1c11b...02f

Gjest Franke Ann
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du lest det hen da?

Anonymkode: 1c11b...02f

Har lest det i noe jeg har skrevet selv.

Skrevet
1 minutt siden, Franke Ann skrev:

Jeg har lest det.

Åja du har lest det, næmmen da er det jo selvfølgelig helt sant! For kildekritikk og egen kritisk/logisk tenkning har jo aldri vært nødvendig. Men da kan jo jeg si at hetrofili bare er en misforstått vagina-penetreringsfetisj da? For det har jeg lest, og da stemmer vel det og da? Eller kanskje vi bare rett og slett skal prøve å oppføre oss som oppegående medmenneskelige folk, og bare akseptere at det finnes flere legninger en én?

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Er det bare jeg som sitter å ler? Dere går jo rett i fella :ler: 

Skrevet

Jeg får vondt inni meg av at folk fortsatt synes det er gøy å tulle med andre menneskers legning. Skjerp dere!

• Liker 5
Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)
6 minutter siden, peppermyntete skrev:

Jeg får vondt inni meg av at folk fortsatt synes det er gøy å tulle med andre menneskers legning. Skjerp dere!

Kunne De være så vennlig og presentere en noenlunde fullstendig liste over hva man har lov til å tulle med? Det hadde vært en meget nyttig sak å ha med seg inn i år 2016.

Endret av Franke Ann
Gjest HarryDotter
Skrevet

Bare trolling fra ende til annen og folk lar seg lure :sprettoy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...