Gå til innhold

Tørr han ikke satse pågrunn av avslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at jeg har fått følelser for en jeg jobber med, Vi har klikket fra første stund , og personlighets messig passer vi veldig bra sammen. Han har desverre opplevd endel kjipe avslag, hvor blandt annet bestevenn ble sammen med ei jente han hold på med osv. Han har etter dette hvert singel i godt over 4 år. Han virker som en veldig åpen person når du møter han, men er følelsesmessig veldig innestengt. Har nå blitt så godt kjent med han at han åpner seg mye mer opp for meg, og forteller meg ofte ting først :) Han er generelt ikke noe glad i og chatte, eller snappe, men kan godt snakke i telefon. Men synes selv han er blitt mye flinkere og snappe med meg de siste månedene,har sett snapchatten hannes og han har ikke en eneste flamme med noen andre. Var på kino rett før jul, og det var veldig koselig, så dro han hjem og kommer ikke tilbake før etter nyttår.... Føler det er så vanskelig og si om han liker meg eller ikke fordi mine følelser allerede er der. Og siden vi jobber sammen er det også en risiko og ta, da det hele kan bli awkward om det ikke hadde funket?

Burde jeg fortelle han at jeg liker han, eller vente og se? er foressten nysingel :P

Anonymkode: a731d...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kino er jo en veldig date indikator spør du meg :) Med mindre man f.eks er årelange venner , eller er like f.eks Star Wars fans og bestemmer seg for å se den sammen siden andre ikke er like fans.
Det er en risiko med at det kan bli awkward om ting ikke blir som man prøver på, men man vinner ihvertfall heller ingenting på å ikke prøve, og så lenge du tar det opp med han på en voksen måte så bør han være voksen nok til å ikke gjøre det awkward på jobb i etterkant heller, om han skulle føle anderledes enn deg.

Når han kommer hjem igjen kan du jo si at du har tenkt mye på han i jula fordi det var så koselig kinodate dere hadde, og se hvordan han responderer på det, og på ordbruken av "kinodate". Om han snor seg unna så vil han nok bare være venn og kollega, men om han sier at han har tenkt på deg også, og foreslår å finne på noe mere eller se en til film, så har dere noe på gli :)

Anonymkode: 66c1a...657

Skrevet

hehe takk! Er ingen starwars fan men hadde vunnet biletter, og da spurte han om vi skulle dra sammen. Jeg kjenner jo helt klart at kjemien er der, og det blir endel flørting på jobb, men igjen så kan det bare være vennlig :)  Tørr ikke tro for mye, for vil ikke ende opp med og bli såret. 

Anonymkode: a731d...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...