Gå til innhold

Teit å holde han i hånda på første daten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i en litt barnslig situasjon, jeg er 26 og har en nettkjæreste jeg aldri har møtt. Føler meg som 14 år på MSN igjen :P
Vi snakker veldig mye sammen og han sier har planer om å flytte til min by for å "være med meg" når han er ferdig med studiene.
Om det skjer eller ikke vil jeg ikke ta standpunkt til nå, men nå skal han på reise hvor han mellomlander i Oslo hvor jeg bor så vi har bestemt oss for å møtes mellom flyavgangene hans på Oslo S.

Vi får ikke så mye tid sammen, men kanskje en is/kakao og ihvertfall endelig få se hverandre.
Han sier han MÅ treffe meg selvom det blir liten tid, siden han tenker på meg hele tiden, og at han ser frem til å endelig få gi meg et kyss. Vanligvis kysser jeg ikke på første daten men det kjennes faktisk ut som at vi er kjærester, og jeg har selv veldig lyst til å holde han i hånda og gå rundt som om vi var kjærester! 
Er det helt teit eller? Hvordan vil en mann på denne alderen (26) reagere på at jeg tar han så til "eie"/griper etter hånda hans og blir kjærestetrygg på han så fort? Samtidig er det ikke så fort, for vi har vært nettkjærester (hehe ja jeg vet det er litt teit men ærlig det er sååå kos!)  i flere måneder og jeg har aldri snakket mer med en mann på nett og tlf enn jeg har med han.  Det er helt nytt for meg siden vanligvis er jeg kald og på avstand mot mennesker jeg ikke kjenner, men føler jo at jeg kjenner han siden vi har snakket så mye over nett og tlf, han sier han føler han kjenner meg også og at vi er sjelevenner, og jeg innbiller meg at det er bedre å være trygge på det enn å være nervøse og usikre som på en førstedate med noen man ikke kjenner, SAMTIDIG kjenner jeg han jo ikke, siden vi aldri har møttes IRL før.... Hvordan ville dere vært i en sånn situasjon? Håper både menn og kvinner kan svare

Anonymkode: e3762...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det barnslig og useriøst av meg å gå inn i "fjortis kjæreste rollen" med en gang? Er det smartest å holde en strikt og seriøs tone forbest mulig inntrykk? Til tross for at vi "lengter etter å være med hverandre", eller blir det kjedelig og nederlag iom at vi har snakket så mye sammen?

Anonymkode: e3762...153

Skrevet

Gjør det som er naturlig der og da... blir nik først veldig rart for dere begge, men koselig at dere endelig treffes da :)

Hadde vært weirdere om en "vanlig" første date du har lite kjemi med skulle ta deg i hånda og leie deg rundt...noe jeg opplevde for noen år siden...han hadde bodd i usa og skulle gjøre alt så amerikansk..bare teit og rart... så er faller det naturlig; gjør det :) 

Skrevet

Jeg tror du fort merker hva som er naturlig når dere først treffes. Enten så er kjemien dere har hatt over nett/på telefon på plass med en gang, eller så kan det blir litt keitete før dere kommer (eller ikke kommer) dit. Å gruble over hva som blir rart og ikke har nok ikke noe for seg, men jeg ville kanskje satset på å gi ham en klem når dere hilser på hverandre. 

Skrevet

Jeg tror det er viktig at du beholder beina godt plantet på bakken til du faktisk treffer han. Dere kan ha kjempegod kjemi skriftlig og over telefon, men det er slettes ikke sikkert at det blir like bra når dere treffes. Da kan fallhøyden bli stor. Tenk, hvor skuffet du kan bli hvis det ikke føles rett i det hele tatt (been there done that). 

Ta det som det kommer uten å planlegge for mye hva som skal skje når dere treffes. Se på det som en mulighet til å finne ut om dere finner tonen IRL også, uten å spinne for mange drømmer på forhånd. Lykke til :)

Skrevet

Hvis dere kjenner hverandre så godt at dere allerede er "kjærester" uten å ha møtt hverandre så er det jo bare å hoppe i det. Kysse og holde hender så sant det føles naturlig. Føles det ikke naturlig så gjør du det ikke heller.

Håper du oppdaterer her når du endelig har møtt han! Lykke til :) 

Anonymkode: 0451f...2fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...