Gjest Anonymous Skrevet 12. juli 2002 #1 Skrevet 12. juli 2002 Går dere å kikke på rommene før dere bestiller?? Vet ikke helt hva vi skal ?? Klemz
CecilieB Skrevet 12. juli 2002 #2 Skrevet 12. juli 2002 Vi fikk vårt rom i gave fra mitt utdrikningslag. De hadde ikke sjekket ut standarden først, men det var et Clarionhotell, og de er jo rimelig standard på. De hadde imidlertid bestilt et vanlig rom og sparte mange tusen på det. Forskjellen var ingen champagne, ingen fruktkurv, og vi måtte spise i spisesalen. Spilte ingen rolle for oss. Så det kan jo være et tips til folk. Man MÅ ikke ha bryllupssuite.
Ionaa Skrevet 13. juli 2002 #3 Skrevet 13. juli 2002 Vi tittet ikke på rommet først. Min for ville gjerne ta på seg oppgaven å bestille rom til oss. Var visst ikke så helt enkelt siden vi skulle gifte oss st.Hans helgen...men til slutt fikk vi en flott suite (ikke bryllupssuiten men ev VIP suite..bryllupssuiten var opptatt) i øverste etg. Inegn visste hvor vi skulle...ikke vi engang. Fikk en lapp i hånda med booking.nr og ble kjørt av min bror. De hadde visst ikke registrert at vi var brudepar før vi kom (stor på bestillingen og ikke på skjermen) så det var ingen fruktkurv eller champange på rommet :-? Men de kom opp og gav oss en av de dyreste champangene de hadde, samt utsjekkingstid når vi selv ville. Nydelig frokost fikk vi også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå