Gå til innhold

Blir huden verre for den blir bedre? clarisonic mia 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt å bruke clarisonic mia 2 og er fornøyd, men nå har det eksplodert kviser i huden min. :(På haken og kinn. Er dette vanlig? Har dere opplevd dette og at huden ble bedre? 

Takk for svar. 

Anonymkode: 3d047...52b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor ofte bruker du den?

De fleste reagerer slik på "anbefalt" bruk, ofte er 3-4 ganger i uken mer enn nok. 

Utbrudd er en reaksjon på for hyppig bruk hos de fleste. Kutt den helt ut i noen uker, og så start opp igjen med maks 3-4 ganger i uka. Jeg reagerer fort, men får aldri utbrudd når jeg holder meg til det maksintervallet.

Er du også flink til rense børsten etter hver bruk?

Anonymkode: 237b3...9b6

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor ofte bruker du den?

De fleste reagerer slik på "anbefalt" bruk, ofte er 3-4 ganger i uken mer enn nok. 

Utbrudd er en reaksjon på for hyppig bruk hos de fleste. Kutt den helt ut i noen uker, og så start opp igjen med maks 3-4 ganger i uka. Jeg reagerer fort, men får aldri utbrudd når jeg holder meg til det maksintervallet.

Er du også flink til rense børsten etter hver bruk?

Anonymkode: 237b3...9b6

Jeg har brukt den i en uke med 2 dagers mellomrom. men er dette for mye? Ops, har helt glemt å rense børstehodet etter bruk. Det må jeg begynne med. Bare vann og såpe? 

Skrevet

Vask den godt, gjerne med zalo da den fjerner fett veldig bra. Skyll godt for å fjerne alle såpen. 

Skrevet

Det er ikke uvanlig med slike utbrudd,etter det jeg har lest og hørt.

Jeg har hatt den i ca.6 måneder nå,og var forberedt på å få et utbrudd av masse kviser,men har kun merket en bedring.Har nesten aldri uren hud lenger.Jeg bruker den kun 1 gang daglig.For min litt sensitive hud blir det for mye å bruke den morgen og kveld.Så hvis du gjør det,vil jeg foreslå at du kutter ned til 1 gang daglig (kveld).

Ellers er det viktig å rengjøre børstehodet.Jeg bruker Hibiscrub desinfserende såpe fra apoteket.Såper børsten inn og lar det virke noen minutter.Dette gjør jeg ca.3 ganger i uken.Utenom det er det viktig å bytte børstehode hver 3.måned.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt den i en uke med 2 dagers mellomrom. men er dette for mye? Ops, har helt glemt å rense børstehodet etter bruk. Det må jeg begynne med. Bare vann og såpe? 

For deg er det for mye tydeligvis.

Jeg har renset huden en omgang først og brukt den mer som skrubb, noe som gir mindre skitten børste- og da har det holdt å vaske med sminkefjerner og spraye på kostens med jevne mellomrom(vasker hver bruk).  

Prøv å bruke den bare 2 ganger i uka etter reaksjonene har gitt seg helt, og frem til det tar du helt pause.

Huden min hadde klikket av annenhver dag, iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...