Gå til innhold

How Educated Are You?

Fremhevede innlegg

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

http://www.playbuzz.com/helenk13/how-educated-are-you

Jeg fikk

PhD
You are on top!!

You enjoy academic settings, as they fit your balanced, self-aware personality. You are engaged in the entire scholarly experience, and always seek opportunities to enhance learning. You are hardworking, and won’t let any challenge stop you from achieving the best grades possible. Good for you, Professor!!

Men i virkeligheten har jeg bare videregående utdannelse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk samme som deg, men det stemmer dessverre ikke med virkeligheten. Kanskje en dag! :D

Skrevet

PhD

I likhet med tester som viser altfor høy IQ er denne testen bare tull.

Anonymkode: ded0d...acf

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

I likhet med tester som viser altfor høy IQ er denne testen bare tull.

Anonymkode: ded0d...acf

Vel ja det sier seg selv. 

Skrevet

You are on top!!

You enjoy academic settings, as they fit your balanced, self-aware personality. You are engaged in the entire scholarly experience, and always seek opportunities to enhance learning. You are hardworking, and won’t let any challenge stop you from achieving the best grades possible. Good for you, Professor!!

Gjest Stringfellow1
Skrevet
PhD
PhD

You are on top!!

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
PhD
PhD
istock
You are on top!!

Skrevet

PhD

Har egentlig bare såvidt fullført vgs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...