Easy Skrevet 29. desember 2015 #1 Skrevet 29. desember 2015 Jeg har to flotte barn, og vi prøver nå på nr3. Har kun prøvd tre mnd, men har vært litt bortskjemt med at ting har gått raskt de to andre gangene.... Nå er jeg 36år og egentlig forberedt på at ting kan ta tid, men når man først starter prøvingen ville man jo helst allerede vært gravid 😉 Denne måneden gikk jeg tre dager over IKM og er sikker på at det var noe på gang, men så kom selvfølgelig tanta likevel. Det skjedde et par ganger sist prøveperiode, da hadde jeg testet positivt tidlig og det ble jo ennå "verre" når tanta kom, så det gjør jeg ikke lenger. Vet at mange her inne har prøvd i årevis på nummer 1, og at jeg sånn sett skal være kjempefornøyd med å allerede ha to flotte barn. Likevel er skuffelsen så stor når man skjønner at alt håp er ute for denne perioden 😢. Uansett, godt å ha et sted man kan få ut litt frustrasjon, så er det bare å krysse fingrene for neste periode 👍🏻
Frøkenfryd30 Skrevet 30. desember 2015 #2 Skrevet 30. desember 2015 Lykke til med neste prøveperiode, håper dere snart lykkes <3 Sitter med de samme følelsene som deg, er såå klar for å bli gravid, men det skulle visst ta sin tid denne gangen. Har en herlig krabat som ble til etter 6 pp sist (egentlig kan jeg ikke regne med de 4 første da jeg fant ut at vi hadde prøvd på helt feil tidspunkt når jeg startet med el trster i pp 5 og ble gravid mnd etter). Nå derimot skal vi ta fatt på pp 10 snart..... Ble gravid i pp6, men mistet.. Har sikkert ikke noe å klage på, men kjenner jeg er såå lei av denne prøvingen nå, like skuffet hver mnd når tanta kommer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå