Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ikke normalt med et snev av sjalusi når man er i et forhold?

Samboeren min sier han ikke er det i det hele tatt. Han mener det ville vært helt greit om jeg mailet, smset, eller møtte menn jeg tidligere har hat en eller annen form for forhold til. :o

Han har hittil ikke hatt noen grunn til å være sjalu heller. For jeg har ingen interesse i å ha noe med tidligere elskere å gjøre. Den eneste jeg må ha noe med å gjøre er faren til barnet mitt. Men han vet samboeren min nøyaktig hva jeg mener om.

Selv synes jeg ikke det er så greit at han har for mye med jenter han har hatt noe å gjøre med før. Da tenker jeg på dem han har "surret" med som han sier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min far er ogsaa slik som din samboer, og mamma har ofte sagt at det er litt trist at han overhode ikke er sjalu. Men hun aksepterer det, og faar andre smaa oppmersomheter fra ham.

men saa normalt tror jeg ikke det er. De aller fleste föler vel litt sjalusi innimellom vil jeg tro.....?

Skrevet

Jeg finnes ikke sjalu. Og det er ikke samboeren min heller. Så det finnes nok noen som er sånn!

Til trådstarter - hvorfor synes du det er trist at han ikke er sjalu på dine exer? ser du det slik at "han er sjalu" = "han elsker meg" ?

Det er ikke sånn det funker for alle, skjønner du.

Skrevet

Hver glad han ikke er sjalu, du!

Virker som mannen din stoler på deg og det er jo fint. :)

Skrevet

Samboeren min er heller absolutt ikke sjalu. Jeg syns det er helt greit! Vi har stor tillit til hverandre, og det er kanskje det som gjør det... Jeg er (dessverre) ikke akkurat sånn som han, men jeg stoler 100% på han! Tillit er alfa og omega, ja...

Skrevet

Vær takknemmelig og glad over at han ikke er sjalu og vis at du er verdig tilliten!

Jeg har opplevd det motsatte og det var et sant hælvete! Sjalusi kan ødelegge deg totalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...