Gå til innhold

Viser han interesse og er det mulig han kan forplikte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg datet en fyr for 3 år siden ca. Den gangen hadde han nettopp kommet ut av et forhold og var ikke klar til å forplikte seg. Vi bor i samme by og har hatt god kontakt siden den gangen.

For en liten stund siden datet jeg en annen. Han kysset meg foran vedkommende på byen, og vedkommende gikk fra byen. Han kom også med en kommentar som " jeg har egentlig gitt deg opp" for noen dager siden, før han så senere samme kveld kysset meg. Vet ikke om han sikter til at jeg har hatt kjæreste og holdt han litt på avstand de siste årene eller hva.. ?  

Nå den siste tiden har han begynt å spørre om vi skal finne på ting, kan det virke som han prøver igjen? 

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Ja, det virker som han prøver igjen. 

Det du må finne ut av er om du har lyst til å prøve igjen, og hvis du har det, så har du faktisk lov til å ta saken i egne hender, og invitere på date, eller ta initiativ til å finne på noe. Ikke vent på at han skal ta alt initiativ. Det er ditt liv og du har lov til å styre det i den retningen du ønsker. 

Skrevet

Ja virker som han prøver igjen. Hvorfor sa du ikke bare "gitt meg opp?  hva mener du?  Det var du som aldri ville forplikte deg men du er kanskje klar for det nå da eller? " 

Anonymkode: 171fe...8c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...