Gå til innhold

Kjip stemor

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har fått ny stemor i familien for 8 år siden. Hun er kald, kynisk, slu og manipulerende og sier selv hun er slem. Jeg misliker henne sterkt pga hun er også gjerrig og bortskjemt, har et enormt ego og  jeg har begynt å synes at hun rett og slett er stygg. Hvorfor er noen folk sånn at de føler de kan bestemme og herje og ta all plass og er gjerrige og jævlige. Hun sier hun vil ha 10 gode år med faren min og bare nekter å innse at faren min også har barn. En dag vi fikk besøk av noen hyggelig så jeg hun ble flau som en unge pga seg selv og kanskje det at hun er med faren min og at hva hun nå gjør med det livet da. Første jeg tenkte når jeg traff mennesket var at hun er psykopat. Er så drittlei. Jeg tror på at det finnes en annen verden et annet sted jeg. Som ikke er fylt med kalde jævlige mennesker. Hvordan kan jeg holde ut all kulden og ondskapen som jeg puster inn daglig. Noen som har noen tips? Hvorfor får  aldri de slemme straff?

Anonymkode: d0e14...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min sa jeg fikk bo hjemme til han dør, så kaster hun meg ut og snakker han rundt og vil bare være de to og skal ha "10 gode år" når vraket er eldgammel allerede. Skal reise på ferie hit og dit og har hatt ALT i alle år. Venner, hus, jobb, bil, men tydeligvis ikke nok for kemboegoet da. Skal bestemme ALT. Hvorfor er mødre og stemødre så JÆVLIGE mot døtrene sine? Folk blir jo skadet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi beskjed til faren din. Dette er ikke bra. Forstår du ikke liker henne. Stor skam at stemødre er så slemme. Menn dere må våkne!! Hold sammen med barnemoren!!!

Anonymkode: 0e933...d5e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh barnemoren var også rar her. Men hun gjorde "jobben sin" da. Er jo det jeg skriver, både mødre og stemødre(!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren min er ikke verden smarteste og stemor har bestemt seg for å vokte han og ikke meg. Hun er så ekstremt kvalm. Jeg spyr. Ligger og suger han mens jeg snakker i tlf og snakker om skitne laken etc. Går det ikke an å ha litt mer courtesy. Sykeste opplegget. Æsj ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooops glemte anonym. Var IKKE meningen å skrive under nick nei. Vell, anyways så er jeg bare lei av kjipe folk og alle hindere av si feks kemboegos man må forsere da. Og nå skulle vi feire pga ungen og så er ungen syk og bla bla. Herregud for et rot. Crackhouse muchos. jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bodd for meg selv(var himmelen til jeg fikk besøk), men pga endel la oss si 670 da, ekstremt kjipe folk og de sedvanlige hindere og post traumatisk stress så måtte jeg flytte hjem for å forsøke å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...