Gjest ung mor Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 synes det er et elendig! tilbud for med nettsider/magasiner som viser småbarns mote... er veldig interessert, håper noen kan hjelpe meg til å finne ut av det... (mener Ikke burburry osv, men hva som er generell mote for de minste)
Gjest ung mor Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 joa.. men synes de har tilbudt det samme i flere år nå... :-? siden jeg har en Sønn kommer jeg heller ikke inn under den så mye omtalte "mor og datter" kolleksjonen.. Synes små gutt klær er utroli vanskelig å finne!
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor skal små barn lære å skille seg ut i kleveien alt fra dem er små? Er det ikke bedre å kjøpe klær i de "vanlige" butikkene, så kanskje dem lærer seg å gå i det samme som alle andre. Da slipper du kanskje et problem når dem blir eldre....
Gjest ung mor Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 neida ien idyllisk verden re klær KUN noe man har på seg for å ikke fryse, men slik funker (iallefall ikke min) ikke verden.. se det på den andre måten; HVORFOR!?! er det noen som vil barnet sitt så vaondt at de synes det er greit om det blir erta fordi det ikke har de "rette" tinga?? slike som deg, lurer jeg veldig på ! er det virkelig bedre å la barnet sitt plages fordi DU ikke vil gi slipp på "ditt heltmodige jeg" :-x
Gjest Chica Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 Blir små barn mobbet for at de går i klær fra HM?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 går ut fra at den der var til meg jeg gitt :-) Faktisk så bare smiler jeg av deg. Du har jo missforstått meg helt jo. Det jeg mente var at jeg ikke for mitt bare liv kunne se at det skulle være noe galt i at et barn bruker klær fra H &M, Lindex og disse andre stedene hvor folk flest kjøper klæra til barna sine. Hvorfor skal man lære ett barn fra det er lite at det skal ha klær som er av annet merke og mest sansynlig også er dyrere enn det unger flest bruker? Jeg har en veninne som gjorde den feilen der. Hun brukte masse penger på klær til sønnen sin. Klær som de fleste andre ikke brukte. Merkeklær.. Enden på visa var jo at ungen ble snørrhoven og kampen tilbake til et normalt nivå ble hard... Vi foreldre skal være litt forsiktig med hva slags vaner vi tillegger ungene våre.
Angelica Skrevet 7. oktober 2004 #8 Skrevet 7. oktober 2004 Handler mye klær til barna på Lindex, HM og Cubus. Har ikke så god økonomi, men prøver å kjøpe fine, praktiske og slitesterke klær til barna. Mye fint i disse butikkene som barna liker selv, og det er ingen ulempe at det er rimelig.
Gjest ung mor Skrevet 7. oktober 2004 #9 Skrevet 7. oktober 2004 ok! her ble visst JEG missforstått! Hm +++ synes jeg er helt topp! og det er forsåvidt kun de klærene jeg snakker om også, men jeg sier bare at jeg savner Moterepotasjer som viser hva som er "kult"... selv for de aller minste.. Jeg synes iallefall at det er mye klær å velge mellom, men hva som faktisk er "inn" nå, ønsker jeg å se/lese .. Det var det jeg sa...
Suzy Skrevet 7. oktober 2004 #10 Skrevet 7. oktober 2004 Benetton, Mexx og andre klesmerker har serier for barn. Gå i butikkene og spør etter brosjyrer da vel?
Lala Skrevet 8. oktober 2004 #11 Skrevet 8. oktober 2004 Det som ikke er på salg, er "in".. Enkelt og greit. Ellers så syns jeg at Benetton har mye tidløse klær til barn. MIN smak. Vet desverre ikke om noen moteblader med barneklær. Vi lar rett og slett gutten bestemme litt selv vi. Nå er jo han nesten 7 år og ser hva de større "kule" guttene på skolen har. Han liker sånne ting med flammer på, spiderman, racer-biler osv. Det har de overalt (H&M, Cubus, JC, osv). Personlig har jeg ikke mye til overs for den stilen, men gutter er gutter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå