Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #1 Skrevet 7. oktober 2004 Samboern er syk om dagen. Jeg pleier og diller og ordner for at han skal ha det best mulig. I og med at han er syk har vi ikke hatt sex på lenge (nesten ei uke siden). Kom hjem fra jobb i går og følte virkelig for litt kos. Men nei, han er så slapp og orker ikke. Greit nok, tenkte jeg, stakkars han. Han orka ikke annet enn å ligge på sofaen og se på TV så jeg dilla rundt med mitt. MEN, så var jeg innom soverommet for å hente dyna til stakkaren på sofaen. Der under dyna lå to blader med masse hel- og halvnakne damer og en sammenkrølla tull av vått dopapir :o Dustemann! Først syns jeg det var morsomt og lo litt for meg selv og nevnte ingenting om det til han. Så ettersom kvelden fremskred og han var så sliten at han ikke orka prate med meg en gang, ble jeg sur. Dustemann! Er han frisk nok til å kose seg med blader bør han også være frisk nok til å konversere aldri så lite med meg :evil: Da jeg skulle legge meg var forøvrig både bladene og papiret forsvunnet. Tror ikke det blir så mye mer sykepleie på han i dag...
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #2 Skrevet 7. oktober 2004 En veninne av meg var ute for det samme.. Det er jo litt sårende at han kan kose seg for egen hånd og ikke med deg. Hun tok igjen hun. Konfronterte han og hver gang han prøvde seg så ba hun han bare kose seg med jentene i bladene.... Sånn holdt hun på i to -tre uker før hun ga seg. Siden har hun ikke fersket han i noe sånnt igjen....
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #3 Skrevet 7. oktober 2004 Han kan nappe i den snoppen sin så mye han vil, MEN er han frisk nok til det så er han i alle fall frisk nok til å prate med meg! :evil: Er veldig stress på jobb om dagen og så hjem og varte opp den stakkars syke elsklingen og det er greit så lenge han faktisk er syk. Får litt følelsen av at han har hatt gode dager som han syns han kan tøye litt lengre og DET gidder jeg ikke :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #4 Skrevet 7. oktober 2004 I blant kan lysten til å onanere, være sterkere enn sex med partneren. Men slike forhold varer som regel ikke så veldig lenge etter at denne fasen inntreffer.
Bandula Skrevet 7. oktober 2004 #5 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg skjønner at du reagerer litt på det at han ikke orket å snakke med deg, men jeg vet ikke helt om jeg ville reagert på det FORDI han hadde orka en liten kosestund med seg selv tidligere på dagen... Det er jo ofte en føler seg dårligere og mer slapp mot kvelden enn det en gjør tidligere på dagen! Vær snill med din kjære, men ikke la det gå over stokk og stein, ta vare på deg selv også! Ikke la han utnytte godheten din hvertfall... Jeg har ei venninne som serverer samboeren sin en vond "helsekost-vidundermiks" (husker ikke hva den heter) når hun får mistanke om at han spiller syk...Og han blir fort frisk da, ja! Kanskje du kan prøve noe sånt?
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #6 Skrevet 7. oktober 2004 I blant kan lysten til å onanere, være sterkere enn sex med partneren. Men slike forhold varer som regel ikke så veldig lenge etter at denne fasen inntreffer. Opsann - den var optimistisk da - det du er inne på her har faktisk ikke streifet meg en gang :o
Gjest Anonymous Skrevet 7. oktober 2004 #7 Skrevet 7. oktober 2004 Jeg har ei venninne som serverer samboeren sin en vond "helsekost-vidundermiks" (husker ikke hva den heter) når hun får mistanke om at han spiller syk...Og han blir fort frisk da, ja! Kanskje du kan prøve noe sånt? Stikker innom helsekosten på vei hjem jeg - kjempebra ide! Nå skal jeg få han opp å gå igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå