Gå til innhold

Folk forventer nyttårsfesten skal være hos meg igjen, fordi jeg bor nærmest sentrum!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt nyttårsfesten hos meg 3 år på rad og nå synes jeg noen andre kan ha det. Det er jo greit å kunne dra til noen andre for en gangs skyld og det ikke er du som må lage mat osv. For å ikke snakke om rydding dagen derpå. 

Det tar meg 3 min å gå til sentrum. Vi har vært på byen 2 av gangene vi har vært her. De sier det er lettest å være hos meg siden jeg bor så sentralt,  men jeg har faktisk ikke lyst til å ha det i år. Kall meg gjerne vanskelig men synes noen andre kan stå for festen i altså. 

Det ble bare bestemt at vi skulle være hos meg, (uten å snakke med meg først) da satt jeg ned foten. Nå kan noen andre ta festen. Da ble de litt furten og mente jeg var vanskelig. Men er dette så galt gjort av meg å si nei? 

Anonymkode: 3829d...46b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke du er vanskelig. Tullete at det skal være en selvfølge at du skal være vertskap fordi andre synes det er praktisk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ingen andre tilbyr seg å ha noe, men du fremdeles vil feire med dine venner, så bør du lage en plan som ikke krever at du står for alt. Be noen av de om å møte opp tidligere og stå for maten. Så kan du slappe av. Du har stått for dette 3 år på rad, og det blir dyrt for deg!

Også ber du andre om å komme dagen derpå å vaske. 

Si at dette er et KRAV, om ikke så blir det ingen fest! 

Ellers synes jeg godt noen andre kan tilby seg å ha fest. Dere må jo ikke dra på byn, så dere kan jo være hos samme personen hele natten. 

Om du vil ha en unnskyldning for hvorfor dere ikke kan være hos deg, så kan du jo si at du har overnattingsbesøk av feks familie. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker du virkelig ikke å ha fest en gang i året? Du må være veldig sliten, kanskje du bør pensjonere deg.

Anonymkode: d8f54...d61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har full forståelse for ditt valg og de har ingen grunn til å være furtne - koster ikke mange kronene å spleise på em maxitaxi. 

Så dette tar du med rak rygg og tenker ikke mer på :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sier du "fuckit det ansvaret gidder jeg ikke stå med i år også!!! " og sier at det er uaktuelt for deg å være vert og ryddekjerring på og etter en dag dy selv vil kunne nyte og feire på uten så mye ansvar. Jeg bor også selv nærmest sentrum og ofte foreslår folk å ha fest og vors hos meg, men jeg orker ikke rett og slett fordi det er mye mer anstrengende å ha en fest enn å være på fest. 

Anonymkode: 41ecc...3a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Orker du virkelig ikke å ha fest en gang i året? Du må være veldig sliten, kanskje du bør pensjonere deg.

Hvorfor tror du ts kun har fest en gang i året? :klo: 

Da jeg bodde i byen, ville alle at vi skulle være hos meg hver fest. For da kunne vi gå til byen istedenfor å ta taxi/buss. Kjedelig når det alltid er du som må stå for festen. Jeg synes det er frekt av vennene dine og bare forvente dere skal være hos deg igjen. Synes noen andre kan ta det i år. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå å pensjoner deg selv anonym. 

Anonymkode: 3829d...46b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...