AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #1 Skrevet 28. desember 2015 Har en rett og slett jævlig fylleangst fra i går. Vil ikke gå inn i detalj om hva som skjedde (redd for å bli gjenkjent), men har sagt så utrolig mye idiotisk. Da spesielt til en fyr jeg syntes var kjekk. Ååååååååååååhhh, jeg skammer meg så sykt. Hva hjelper mot fylleangst egentlig? Anonymkode: d9721...7b8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #2 Skrevet 28. desember 2015 Hehe du er ikke alene om det for å si det sånn. Jeg var ute i forgårs, og våknet opp neste dag med en utrolig fylleangst. Hadde blitt fortalt hva jeg hadde gjort. Hadde blant annet begynte å gråte, og spydd på dassen mens mange så det. I tillegg ble jeg kjørt hjem i taxi. Dette var liksom for folk som det er lenge siden jeg har sett, også fikk de DET inntrykket. Jaja. Jeg har i alle fall ingen gode tips til deg. Bare prøv å glem hele greia, det var nok verre for deg enn for de. Anonymkode: 648d7...a48
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #3 Skrevet 28. desember 2015 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe du er ikke alene om det for å si det sånn. Jeg var ute i forgårs, og våknet opp neste dag med en utrolig fylleangst. Hadde blitt fortalt hva jeg hadde gjort. Hadde blant annet begynte å gråte, og spydd på dassen mens mange så det. I tillegg ble jeg kjørt hjem i taxi. Dette var liksom for folk som det er lenge siden jeg har sett, også fikk de DET inntrykket. Jaja. Jeg har i alle fall ingen gode tips til deg. Bare prøv å glem hele greia, det var nok verre for deg enn for de. Anonymkode: 648d7...a48 Haha, godt noen kjenner seg igjen. Blæææ, det er vel ikke så ille! Jeg har sagt så mye tull, og da til denne fyren som jeg sikkert torturerte. Åhhhhhhhh, faen... Vil bare legge meg ned å grine Verste jeg har vært med på... Sant nok, men vanskelig når jeg konstant får opp ting jeg har sagt i hodet. Helt grusomt... Anonymkode: d9721...7b8
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #4 Skrevet 28. desember 2015 Kan slenge meg på, jeg tror jeg var for påtrengende og masete på han jeg holder på med. Vi er i hver vår by i jula, og jeg sendte alt for mye om hvor mye jeg savner han osv. på fyllemeldinger. Har ikke snakket med han siden, og dette er to dager siden. Uff, skal prøve å glemme det Anonymkode: 97fcf...32a
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #6 Skrevet 28. desember 2015 Ikke ha angst. Jeg har lært meg selv at hvis jeg våkner og ikke vet hvor jeg er, har jeg hatt en jævlig bra kveld!! Men jeg kjenner meg igjen ja. Har rota MYE frem og tilbake med en fyr jeg egentlig elsker. Og i går fikk han passet påskrevet av meg, etter noter.... (skjelte han ut) Men har nå kommet fram til at han hadde godt av det, og jeg er så jævlig lei han. Slapp av! Han husker det sikkert ikke. Anonymkode: f6bf8...086
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2015 #7 Skrevet 28. desember 2015 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan slenge meg på, jeg tror jeg var for påtrengende og masete på han jeg holder på med. Vi er i hver vår by i jula, og jeg sendte alt for mye om hvor mye jeg savner han osv. på fyllemeldinger. Har ikke snakket med han siden, og dette er to dager siden. Uff, skal prøve å glemme det Anonymkode: 97fcf...32a Hm, det burde du ikke syntes er flaut da! Beviser jo bare at du faktisk tenker på han og liker han. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke ha angst. Jeg har lært meg selv at hvis jeg våkner og ikke vet hvor jeg er, har jeg hatt en jævlig bra kveld!! Men jeg kjenner meg igjen ja. Har rota MYE frem og tilbake med en fyr jeg egentlig elsker. Og i går fikk han passet påskrevet av meg, etter noter.... (skjelte han ut) Men har nå kommet fram til at han hadde godt av det, og jeg er så jævlig lei han. Slapp av! Han husker det sikkert ikke. Anonymkode: f6bf8...086 Ææææh, om jeg bare hadde klart å ikke ha det. Skammer meg alt for mye.. Er nesten helt på gråten, 100% sikker på at han husker alt ja.. Skulle ønske jeg skjelte han ut, i steden for det andre jeg satt å babla om.. Fyfaen....... Åååååhhhh Anonymkode: d9721...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå